Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 201 ggr
Josefinmn
0

Obehaglig dröm

Hej! Jag hoppas ni kan hjälpa mig tyda detta, har googlat men jag hittar inget som känns som att det skulle passa in.. I natt drömde jag något som jag aldrig brukar drömma, jag drömde att jag kliade mig i örat för att det kändes som det var typ rinnande vax där, har normalt sett ganska mycket vaxbildning i öronen så det var inget konstigt med det, men det var blod och inte vax, efter en stund började det forsa ut, försökte få det att sluta blöda, avtog lite försökte tvätta örat men det började igen. När jag vaknade imorse var jag tvungen att känna efter om det var blod i örat för det kändes verkligt.

Blod ska tydligen vara något negativt, någon som går bakom ens rygg eller något hemskt som kommer hända, öron ska vara lite halvbra men att tvätta sig ska vara något positivt, får verkligen inte ihop vad det kan betyda, eller det ända jag kan komma på är att det kommer komma något som är negativt men i det kommer det också finnas något positivt, men det känns inte rätt.

Alla förslag mottages tacksamt :D

Amandla
1

Jag brukar inte ge mig på att tolka drömmar åt andra, för man brukar veta bäst själv vad de betyder, olika böcker och sidor på nätet kan man få ledtrådar ifrån men tro alltid på känslan du får spontant. Fast här får jag känslan av att blodet står för rening, har du hört något du vill skölja bort… ?

Josefinmn
0

#1: nej jag har inte hört något konstigt. Jag har googlat men kan inte tolka vad drömmen betyder, får fram så olika budskap. Men det hände en sak för inte så längesen, som kan föra med sig en negativ nyhet kommande veckor, kan det vara så att det kommer komma något bra med den nyheten? Det är den enda känslan jag får fram från drömmen.

Josefinmn
0

Jag tror att jag precis fick svar på vad det gällde. Jag sitter med i styrelsen för ett socialt företag och pga covid så har vi tillfälligt fått stänga ner 3 av våra caféer samt att vi hade en caféverksamhet utanför orten jag bor i som vart tvungen att stänga 2019 pga renovering av kommunen, nyss fick jag besked att om allt går enligt beräkningar så ska vi öppna igen till våren.

Amandla
1

Så bra 😊

Magi-cat
0

#3 Vad bra, lycka till med verksamheten! ☕🍰🍀🌺

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen