Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterbarnungdomar
Läst 1240 ggr
Kitty41
0

TV-reklam

Seriöst, det är läskigt, men jag vet när tv programmen börjar igen efter reklamen XD det finns inga som helst Tecken på att programmet kommer att börja, jag bara känner på mig det helt själv. har väl fel ca 1/15ggr

Elisabeth-J
0

Samma här Cool

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[trumman]
0

Wow, användbart! :D

Sol-Angelica
0

samma här kan zappa till en massa andra program,och precis trycka tillbaka när reklamen är slut..Skrattande

Lantismamman
0

Samma härFlört Rätt så bra att kunna använda sig av det! Kram!

mariaef
0

Samma här. Jag kan ofta också säga vad klockan är, fast det kanske är för att jag är så himla petnoga med tiden. Punktlighet är en dygd, sa pappa.

[Hellas]
0

Reklamen pågår ganska exakt 6 minuter tror jag, man lär sig intuitivt hur lång tid det är så därför har man ganska bra koll.

Men å andra sidan, min man blir galen när jag börjar Zappa under reklamen, han har noll känsla så visst det kräver nog lite av en inbyggd klocka ……Tick Tack Tick……..

[trumman]
0

TV ser jag inte på numer, den används till tv-spel och DVDfilmer.

Efter att ha förstått att man har mindre hjärnarktivitet då man ser på tv än när man drömmer så la jag skiten på hyllan direkt. Ngt så förslöande och fördummande ska man väl inte utsätta sig för frivilligt - och inte i den mängd som de flesta glor heller (mer än 2 timmar om dagen är direkt skadligt)!?

Äger för första gången Tv nu på 7 år och det känns skumt.

"They don't call it 'programming' for nothing."

wolfie
0

Hehe det där känns igen!

KuroTenshi
0

Jag har också den "förmågan".. Flört

Kitty41
0

coolt ^^

KalleN
0

perfeckt för fika, mat kiss paus *ler*

Popflickan
0

haha, jag är världsbäst på att zappa tillbaka i rätt ögonblick!

Schysst att jag har en bra förmåga iallafall! :-)