Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 592 ggr
Maria
0

Nybörjare...

Har "gåvor/syner" eller hur man nu ska uttrycka det. Detta har pågått i många år och jag försöker nu äntligen att försonas med detta… (det tar emot ska jag säga).

När jag äntligen ber om hjälp så är det tyst. Knäpp tyst.

Hur ska man börja? Jag har både varit arg, tålmodig, ödmjuk och försökt att skoja men det överaskar mig när jag minst anar.

Har någon några tips?

/Maria

korseett
0

jag skulle tro att hjälpen kommer när den anser att du verkligen är redo- inte bara för att du nu vill. men du kan ju börja träna så smått så att guiderna vet att du menar allvar.

Maria
0

-Träna så smått? Hur menar du då? Jag är så okunnig inom detta område.

Guider?. Pratar du om skyddsänglar? Detta är en ny värld för mig.

/Maria

korseett
0

om det är helt nytt så skulle jag nog i din situation börja med att lära mig att meditera. Vid Meditation så kan man få kontakt med sina guider. Jag skulle tro att du då får kunskap om dig själv så att du kan gå vidare. Jag har inte kunskap om hur det är att få syner men lite kan jag kanske tipsa om

Inget konstigt med att meditera- sätt dig bara ner, gärna med lugn musik, och börja slappna av del för del och bara vara där och se vad som kommer till dig. Skapa gärna en plats i ditt sinne där du trivs men bli inte oroad om platsens utseende byter skepnad- det gör min. När du känner dig redo bjud in din guide till ett möte. Det blir vad det blir av det.

TantAlma
0

Det finns en massa bra trådar här som du kan ta användning av.

Du kan träna på de tips som finns i artiklar som finns på forumet, bilder som visas eller svara vad din intuition ger dig på olika trådar.

Så för att ge dig specifika tips undrar jag vad du är intresserad själv av.

Det mesta finns på forumet eller leder dig till det du behöver veta.

Jag har själv utvecklats under min tid på forumet och jag är en nyfiken amatör….  

Alma

Maria
0

Tack för tips…

/Maria