Hur hittar man Energi?
Eftersom vi har fått bekräftat från ett Medium att det finns Andar o Spöken här i vårt hus,så undrar jag: Kan det vara dom som tar all energi nästan helt o hållet från mig ?(är hjämt såå trött o känner mig ledsen utan orsak.Har hört att spöken kan ta ifrån änn energi ? Nån som kan svara på det? Hur får jag ny energi ? o känner glädje igen.

Du måste lära dig att stänga av vännen! Sen kan du fylla på med healing och hålla stängt :)

Känner att du behöver ha hjälp att stänga igen …och inte låta dig dräneras av det som finns omkring dig…..sänder en helande energi till dig!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Sätt upp en skyddscirkel runtomkring dig så du får vara ifred. Be änglarna om hjälp med att slå en cirkel av ljus omkring dig med etta syfte. För att fylla på energi kan du be de helande änglarna om hjälp med det. Jag tänker på dig!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Ett av de bästa sätten å be om beskydd är att kalla på Ärkeängeln Mikael och hans änglar! Om du tror att du har ett för mycket öppet solarplexus, så kan de be om att det placeras en femuddig stjärna över.

eller varför inte skapa ett energihörn att tanka i ?? :)