Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: mässorstorseansevenemangträffar
Läst 360 ggr
bjarvamor
0

Storseansen på Ekebo

Ja, den blev en succe! Så mycket underbara människor på en gång har jag sällan träffat. Även om jag själv var var tveksam tiill om jag skulle klara av kvällen på grund av olyckan som hände min dotter dagen innan? Men alla dessa positiva människot gav mig kraft att genomföra den! Speciellt vill jag tacka Ewa och Monica, som var kvällens medium, för en oförglömlig kväll.

Dessa underbara tjejer tog lotter och vann priser som de sedan gav bort, till de som inget vann! Tänk om alla människor gjorde som dessa två systrar? Ja, då skulle världen se bra mycket annorlunda ut!

Elisabeth-J
0

Du behövde nog denna trevliga kväll efter det tråkiga som har hänt kring dig. Kul att du delade med dig, man känner verkligen din glädje i dina ord :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vibeka
0

Härligt att du fick uppleva så mycket ljusa och kärleksfulla energier!! Det behövde du bevisligen Glad

Rocktjejen
0

Hej!

Vad roligt att allt blev så lyckat då fastän du hade hade det jobbigtGlad

Varma hälsn.Eva

bjarvamor
0

Ja, man undrar ju om det kan vara någon mening med olyckor? Jag undrar, och min dotter undrar ännu mer, vad som är meningen med att hon kanske inte kommer att återfå synen på sitt ena öga! Man önskar att man kunde vrida tillbaka klockan och skapa om ögonblicket innan det hände! Tack för snälla varma ord!