seanser
Om man vill vara med på seans, bara ett medium och en själv, är det bäst att vara i egna miljön för att mediumet ska kunna känna av bättre? eller kan man göra det varsom helst och mediumet känner av runt omkring en ändå?
Jag har så svårt att förklara vad jag menar, tänkte att man kanske har med sig några andar hemma och kanske om man är hos någon annan kanske det blir andra andar som "tittar in", som inte hör till en själv.
(jag vet inte om det var någon som hjälpte mig med datorn alldeles nyss, för musen testade alla funktioner, dvs handen på skärmen flyttade sig från verktygsfältets alla funktioner, sedan upp till menyn från fler sajter till medlemmar och sedan fortsatte den uppåt medans jag skrev????)

Det spelar ingen roll var ni befinner er tror jag. En privatsittning innebär ju att du får kontakt med dina nära och kära men det händer att även husets andar kommer fram och vill säga något även om ni befinner er någon annanstans. Andarna vet ändå :) Om du däremot vill veta vilka som är hemma hos dig och busar, då är det bättre att mediumet kommer hem till dig. Men även då kan det ju vara din nära som är där :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack för informationen, jag har alltid så svårt att förklara saker och ting, de har jätteroligt åt mig på jobbet för att jag inte kan beskriva och förklara saker, pga det blir det att jag gör det mesta själv också.

#2 Men du förklarade ju bra, jag förstod iaf direkt vad du menade :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Bra att någon gör det.
Jag förstår också vad du menar *ler*. När du beställer en tid med ett medium. Så vet dina nära och kära det, de vet vad som händer i ditt liv eftersom de finns med dig och runt dig mycket och har koll på dig *ler*. Så de vet när du har beställt den tiden och de som har någonting att säga dig av vikt och värde för dig, kommer att komma med då eftersom de är angelägna att få en chans att komma igenom och prata med dig. Så det spelar ingen roll om ni sitter hemma hos dig eller mediumet eller i skogen. Det fungerar lika bra vilket som. *ler*
Tack för att ni ger er tid att svara på mina funderingar. Vad skulle jag göra utan denna sajt. (provade ju att vara utan den ett tag, utan att lyckats.)Jag tänkte att jag skulle boka en seans med någon för det känns som det är något som jag behöver veta, någon som vill mig något.

Jag ville bara säga att det med musen är nog samma problem som vi har haft - tyvärr är det nog virus eller att någon har hackat sig in i din dator… Det började precis som du säger och sedan blev det bara värre och värre, tills datorn blev helt galen.. :) Otroligt frustrerande. Men det är nog ingen från andevärden iaf.. :) Prova med att lägga något vitt på musmattan om du har en optisk mus, då blev det bättre för oss iaf.. Men den första datorn fick vi aldrig till, utan vi köpte en ny - det var ändå läge för det.
//lia
#7 Tänkte också att det var något problem med datorn, den har varit lite konstig ett tag.
Det var ju synd att det inte var någon som försökte hjälpa mig, någon som kunde sköta datorn bättre än jag, det hade jag behövt.

(Hej har du en optisk mus så kan det vara ngn liten dammpartikel eller ett hårstrå som är boven i "muspekaren rör sig" dramat :)