Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 274 ggr
cattigirl
0

varför vrider sig clownerna?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

halloj

jag har fyra clowner står uppe på en hylla i min salong. nu är det så att dom vrider sig ibland. jag kan inte se ett mönster när dom vrids och om jag tänker på dom så händer inget…. dom vrider sig gärna individuellt åt olika håll. nån som kan förklara det??  tänkte det kunde va kul att se vad ni känner, tror och tycker..

lilin
0

Jag skulle kunna tänka mig att det busas, och att just clownerna flyttas, är troligast för att du märkt utav just dom. Om du tar en titt runt om, tror jag du kommer att märka fler saker som flyttas runt.

lilin

Elisabeth-J
0

Jag känner en person som har elefanter i hyllan som flyttar på sig, vrider sig åt olika håll.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elden
0

Dom är jätteroliga dom där clownerna…. Ibland får man en känsla av att dom fnissar åt en när man står och stirrar på dom =)

fru_L
0

jag fick direkt en känsla att dom representerar familjen och /eller vänner och att dom inte är riktigt överens därför "vänder dom ryggen till varandra" det spelas ett spel och ingen törs vara riktigt ärlig, men att det ändå finns väldigt mycke glädje och kärlek så det är inte problemet

Nemi69
0

*Ryyyyys* och jag som tkr att clowner är jätteläskiga ändå….Generad

Elden
0

#4 intressant! Kanske cattigirl ska fundera på familje/vän situationen vid de tillfällena då dom vänder sig!