OT bild
Hur gör man för att få in bilden i samma ruta som texten? Har sett att en del har gjort så.

Du publicerar först din komentar som vanligt när du lägger med en bild. Sedan öppnar du din bild, högerklickar och trycker på kopierar. Stäng ner bilden. Gå sedan in under din Avatar och tryck på Hantera inlägg. Där trycker du sedan på redigera. När du åter är inne i ditt inlägg så tryck i inlägget och högerklicka, välj klistra in.
Så där nu har du din bild i inlägget och du kan åter trycka på publicera. Nu ser alla din bild i rutan.
Om bilden du lägger in blir för stor så kan man bara trycka i bilden och dra ihop den i hörnet. Sätt muspekaren över hörnet så får du fram en pil.
Tänk på att man måste redigera inom en timme efter att man publicerat sitt inlägg sedan går det inte.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åå det funkar!
varför har jag inte tänkt på att fråga hur…. tänkte det inte gick bara…. tack för att du frågade april4

Tack ÅsaF för hjälpen. Kram
#3 bara roligt om du oxå blev hjälpt.
Ojdå skule ju självklart tackat ÅsaF för svaret
(chockad att jag glömde….
TACK ÅSAF! 
jaa men inte så korkad som jag… glömde att man kan fråga…..

Vad roligt att min text hjälpte er. ;-)
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

ggrrr, kunde inte alls, jag är säkert trögare än dom andra.
Du glömde nog kopiera bilden före du valde hantera inlägg. försök igen.
Detta funkar inte för mig hur jag än gör! Får bara upp en ruta som det står Firefox och Mossilla och att det inte funkar med dom…?????????????? Blir så förb……

vi kanske borde han en grundkurs på distans, i hantering av öns bilder, skämt 
#17 Hahaha…

#16: Om du vill kan jag kolla upp hur man gör i firefox ikväll på laptopen (bara där jag har det inlagt). Tror inte det funkar på samma sätt då.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Ängeln är till dig ÅsaF. Äntligen klarade jag det.