VIKTIGT.
Okej.
Jag har precis återfunnit kontakten med lovisa, en kompis. vi hade varann på min gamla msn, och av en slump (Ödet?) fick hon min nya. ;) men jag har glömt bort lös på min gamla, och skulle gärna kolla om ni kunde lista ut det?
Min epost är (gamla alltså) är Djur_tjejen123@hotmail.com om det skulle spela nån roll,
Snälla, skriv gärna vad ni tror är mitt lösenord, om ni inte vill säga det rakt ut, så kan ni väl pm:a mig? (vore iof bäst om ni gjorde, så ingen annan tar min msn)

Men om du känner henne så kan du väl ta reda på hennes adress eller telefonnummer och kontakta henne?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag HAR kontakt med henne :D
men jag vill åt min gamla msn. har massa skit där jag behöver. kontakter m.m. :)

Ok då förstår jag.
Elisabeth
Det finns en mening med allt, även med bortglömda lösenord!
Du kommer minnas det när Du ska behöva det, kommer Du inte att komma ihåg det, ja, då är det nog meningen att du ska börja om på ny kula.
Lycka till, förhoppningsvis drömmer du om det inatt
Jag är ledsen, skulle gärna hjälpa dig men jag kan inte sånt. Skulle bara bli en urdålig gissningslek från min sida, så jag passar. Kanske det finns någon annan som kan sånt här. *ler*

Tips! När du ska logga in på msn skriv din gamla mejladress i adressfältet och Klicka på "har du glömt ditt lösenord" knappen som finns på msn!

#4 - Noooo ;P Ingen mening att glömma lösenordet x] ;/ Nä, jag drömde inte om det :(
#5 Du skulle kunna få sitta och leka med orden ;P Är villig å pröva allt…
#6 - jo det har jag gjort, men det funkade inte för mig. tack iaf :)
#7 Tack för erbjudandet….*ler* Men jag måste städa nu för mor mor kommer och vi ska fira min dotters födelsedag. Någon annan kanske har tråkigt och vill leka lite … *blink*
Kram Anki

#8 - Hehe, *ler* gratta dottern, som fyller…? ;)
Jag är ledsen att det inte fungerade i natt!
Nej jag kan inte och vill inte heller ens försöka ta reda på försvunna PW.
Hmmm, jag hoppas verkligen att ingen kan utföra detta eller att guider hjälper till med att finna försvunna PW.
Det skulle vara en värdslig katastrof rent ut sagt med tanke på alla kreditkort och annat som är lösenordsskyddat med hjälp av Pinkoder etc. 
Men lycka till, jag vet att det kan vara frustrerande

#10 Ja det är så jag också tänker, obehagligt om någon/några skulle kunna och vilja göra det framförallt, för det är ju inte så kul om någon guide skulle berätta för någon vad jag har för pinkoder osv.
Elisabeth