Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 393 ggr
KuroTenshi
0

OT: Lycklig!

Jag känner mig så glad!
Hittade ÄNTLIGEN en skottskrutig kjol som jag sökt så efter!
Ska ha den på jul tillsammans med knästrumpor, vit skjorta och röd slips. precis som en japansk skolflicka! stilen jag letat efter så länge!
inte bara har jag hittat min kjol, jag har också handlat färdigt alla julklappar! är för första gången någonsin tidig med julklappshandeln, och det enda som fattas just nu är julklappar åt mina tre vovvar.
Så nu är det bara att ta det lugnt de sista tre veckorna fram till Jul! Skrattande

Härligt!

Så hur är det med er då? Har ni handlat färdigt för iår? ^^

Bybo
0

Wow…Har länge fått till mig…skottland, rutigt osv…..Kanske även jag ska inhandla mig något dyl :-)

Skogskraft
0

Hehe, vilken syn… hmm.

Julklappar? Uäck, inte ens börjat tänka på sånt Fot i munnnen

KuroTenshi
0

# 2 men då är det väl så dax? ^^ tre veckor kvar! Handlar i förväg jag så man slipper rushen dom sista dagarna.

KuroTenshi
0

# 1 gör så du! den är så fin så. ^^ Jag gillar det skottska mönstret av nån anledning.

Bybo
0

#4 Jag med!! Som Barn tänkte ville jag ha en sån kjol. Som tonåring så tyckte jag det var snyggt, fast jag aldrig skulle erkänna det… Åm nu, tycker jag att det är sexigt när killar har en sån kjol hahahaha…..

KuroTenshi
0

# 5 jamen det är ju sexigt! Skrattande haha. fast det beror väl lite på om dom har snygga ben eller inte. ;)

Eiyra
0

Yay för att ha hittat den perfekta kjolen!

jag har inte ens börjat tänka på julklappar än arrgh blir sista minuten i år igen :P

och vad ska man ha på sig o.0 brukar alltid klä upp mig i ett jultema men nu står det still med idéerna.

KuroTenshi
0

# 7 ja, det är ju svårt. brukar alltid bli samma stil med röd klänning och tomteluva. ska bli roligt att se lite annorlunda ut ett år. ^^

Thinka
0

Julklappar? Jag har inte ens börjat tänka på dem än, suck det blir som vanligt ett par dagar innan. grattis till nya kjolen förrästen!

KuroTenshi
0

# 9 tack tack. ^^

Eiyra
0

#8 ja jag älskar att klä ut mig och klä upp mig. Har varit medeltidsinspirerad ängel, huslig tomtemor, snöflinga och juldekoration i egl stuk. Men nu stirrar jag in i graderoben och huvudet är tomt. Har nog inte kommit in i julstämningen ännu :)

Manni
0

Åh, så snyggt! Jag köpte en sån kjol i höstas. I morgon ska jag på julfest hos min syrras svärisar och jag funderat över vad jag ska ta på mig. Det blir nog den kjolen och en svart kortärmad skjorta. Tack för tipset!

Jag är alldeles snart klar med julklappsköpen och det jag ännu inte köpt är ändå uttänkt och klart, så det är bara och springa in på de affärer de finns på. Så nu kan jag sätta i gång med stora julbaket!

Elisabeth-J
0

Vad roligt att du har hittat det du har letat efter :)
Jag brukar vara tidig med julklappar men i år har jag inte fixat någon ännu. Så det är väl dags snart för tiden går fort, snart är det jul och inte vill jag springa runt sista dan, då vill jag att allt ska vara klart så man bara kan ta det lugnt :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

KuroTenshi
0

det är skönt att få julshoppingen överstökad faktiskt. blir så stressigt de sista veckorna, och folk blir som tokiga i affärerna och river och sliter i allt de får tag på. de långa köerna man får vänta i är inte heller något +.
Därför jag föredrar att börja i tid. ^^ dessutom är inget slutsålt då.

leiane
0

Jag tänker ge bort Presentkort så får alla handla på rean då får dom vad de vill .Jag vill ha den nya under krämen så att jag blir lite yngre till NY ÅR ! ha en bra helg.

siberlina
0

jag har  ochså   handlat  klart  allt  så det  känns  jätte skönt

KuroTenshi
0

#15 presentkort är alltid bra att få. ^^ Då kan man köpa precis vad man vill. :) jag önskar mig presentkort på två interentsidor jag brukar beställa varor från. Skulle bli överlycklig om jag fick presentkort på nån av dom. ^^