Läbbigt rum
Ahapp, nu är det inte bara jag och pappa som märker av mitt rum som 'hemsökt'. Mina kompisar; Sebbe, Tixy, Jodie och Eric har alla fått rysningar när dem sett rummet i webcam och Sebbe fick även ont i ryggen när han såg det. Jag har också fått ont i ryggen nu, och Ebba vägrar gå nära dörren. Ja, det har hänt ikväll och händer nu. Ebba har koncentrerat på nått nära dörren nästan hela kvällen och vägrar som sagt gå nära den. Hon har blivit livrädd för något som inte finns 2 gånger, 1 av dem gångerna såg mina kompisar i camen. Tixy känner även av en massa saker och bad sin vägledare ge Tecken här i rummet, och ja, då hon gjorde det hörde jag dunkningar i väggarna/taket, som om någon stampade riktigt hårt, dock bara 3 gånger. Ville bara berätta detta då mina kompisar även fått känna av detta, och dem behöver inte tveka mer på att det spökar här.. Och ja, det känns skönt när någon vet det.
Infogar även en bild för att se ifall ni känner något.
Mitt absoluta råd är att om Du och din familj tycker er känna av andlig aktivitet i rummet så ska Ni ta kontakt med ett medium som kommer hem till er för att läsa av rummet.

Håller med föregående skribent.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus