Knaster
Jag har undrat flera ggr varför min fjärrkontroll knastrar. Så ikväll när jag skulle fota med kameran så började den oxå knastra!!!! har jag besök månne?? Ställde städhinken i badrummet på golvet och går till köket, så hör jag ett brak, då ligger hinken omkull. Hmmm…..fundilerar!!!!
Jag hör ibland ett ljud som låter ungefär som man slår i hopp fingrarna med tummen, tapp tapp… Det är från min ängel eller följeslagare. Men det kommer ju inte från en apparat. Men kan det vara det för dig med fast nu tycker att det kommer från fjärrkontrollen?
Har ett liknande fenomen här hemma. Min musikanläggning klickar och har sig trots att den är avstängd…hm…har bara tänkt att så är det med det tekniska….:-/

Jag har oljud i data, fasta telefonen och mobilen….just ja, i mp3'n oxå….det är varken knaster eller klickningar utan ett annat ljud som dyker upp. Ibland låter det på det viset strax före telefonen eller mobilen ringer, men ännu oftare "bara så där" helt utan märkbar anledning. CD-spelaren har oxå haft dessa ljud för sig, även när den är avstängd….i bland hoppar man högt när det sätter igång….Det började låta så i mp3'n en gång när jag mediterade, gissa om jag höll på att hamna i taket när jag studsade till ;-)
#2 Jag har tänkt i samma banor som du…..
Skönt att veta att det inte bara är hos mig det låter. Tilläggas kan att kameran aldrig har låtit så förut.