Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandar
Läst 900 ggr
siberlina
1

Spöken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Spöken i hus. För några dagar fotade jag ett hus en bit ifrån.. Några dagar senare zoomar jag in huset och i köksfönstret ser man ansikten ingen människa var i huset… Är det bara jag som ser

• Redigerat 2020-11-15 18:07 av siberlina
bernadette
1

#0: Jag ser en person mera till höger i bild. En person som man ser huvudet och överkroppen på. Som ett foto taget rakt framifrån fast lite på håll. Nåt annat har jag inte sett ännu.

siberlina
1

#1: va intressant Att du ochså ser… Fönstret sitter högt upp. Och jag str långt därifrån… Så det kan inte va jag som. Speglas. Dessutom är jag ganska kort

bernadette
1

#2: Jag förstår. Det syns faktiskt en mängd olika personer nu när jag ser på fotot på nytt. För mig träder dom fram som svartvita fotografier. Det känns som foton som man sett från 1940-talet och senare. Plus att det är ett ansikte längst ner till höger (hörnet) på någon som kikar fram. Är det kanske honom du också ser? Måste fråga:är det här ett äldre och obebott hus?

siberlina
0

#3: det är inte obebott. Det. Bor folk där ibland… Och dom har känt av övernaturligt. Men jag stod och fotade en bit därifrån och tänkte inte på något övernaturligt då… Men så zoomade jag in bilden… Det var inga i huset när jag fotade huset byggdes på 60 talet

• Redigerat 2020-11-16 21:53 av siberlina
[Devya]
0

Ser absolut ingenting men visst kanske det går att se något om man använder sin fantasi som man brukade göra då man tittade på moln som barn. :)

Änglamark81
0

#1: ser precis samma sak.

Det enda sanna mediumet

Jane-Lyzell
0

#0: för att se måste det vara originalbild inte förstoringar

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[ghostdoggy]
0

Går det att få se originalfotot?lättare att få fram info ..men låter jag hjärnan ta över så ser jag 6 ansikten i bilden + en kvinna som står

• Redigerat 2021-01-02 03:30 av [ghostdoggy]
Micke7406
2

Kul, Denna fångade jag i mitt hem, Tror han heter Fredrik.

Elliotsmile
1

Det rör sig alltid många omkring oss från andra sidan, dels som följer oss , som funnits med i tidigare liv med oss, och en del som skyddar oss och dels de som är kvar eller återvänder emellanåt där de än gång varit, jag har fångat många via foton senaste tiden sedan jag öppnat upp och blivit medial och visst är det spännande när tillvaron får en helt ny innebörd.

mörkaögon
0

Ser faktiskt inga ansikten alls i din bild.

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Magi-cat
0

Till vänster är det som ljusa skuggor? 😉

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Micke7406
1

#9: Blev lite mörk bild, Syns det bättre här.

Hm…Varför går det inte redigera det andra inlägget ?.

Magi-cat
1

#13 Det syns fint!

Inlägg går att redigera upp till en timme efter att man publicerat. Därefter kan bara admin göra det.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

mörkaögon
1

#13: Ja nu syns ett ansikte väldigt tydligt!

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"