Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 324 ggr
KuroTenshi
0

Varning: Orber!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara förvarna alla er som är jäkligt trötta på orberbilder om att ni förmodligen bör ignorera denna tråd, för nu lägger jag upp en bild ialla fall. Fot i munnnen Håller med om att det är väldigt tråkigt att se andras orb-bilder, men kul att fotografera egna.. ^^

Jag vet att jag lagt ut en bild på mitt sovrum förr, men när den här bilden togs hade jag själv hade kontakt med en ande, och jag tänkte inte ge er de detaljer jag fick fram, utan vill höra om någon annan kan känna av något om vem som står bredvid min säng.

Jag har fått fram lite om utseendet, åldern och kön, också namnet, men inte varför den vill hålla sig kvar i mitt sovrum och inte gå vidare till andra sidan. Kan nån känna om denne vill ha hjälp över, eller vill lämna ett meddelande till någon?
Jag störs inte av närvaron, men det känns endå som om jag borde hjälpa anden på något sätt. Jag känner mig elak och skylldig om jag inte gör det. Ledsen

Vad känner ni? får ni fram något om vem som gömmer sig inne hos mig?

Elisabeth-J
0

Hahaha du är rolig du Skrattande Håller med om att det är kul att fota men kanske inte alltid så kul att titta på alla bilder. Du har verkligen fångat nåt starkt med kameran, Grattis!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

KuroTenshi
0

ja, det är första gången jag fått med ett så starkt sken, så jag tänkte att det kanske kunde vara något Tecken från andra sidan.. Oskyldig vet att många är skeptiska till det här med Orber, men jag tror på dom. ^^ som synes..