Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 364 ggr
siberlina
0

ärlighet..

vad  är  ärlighet, vill  ni att  vi ska   läsa av era   djur   så  får ni  bli  lite  ärligare,  vissa  kanske    bara  går in här  för att   luras , jag vill nu  inte  hjälpa till   mer ,jag   läser av  bilder  ,men kan  ni inte  tala   om att  djuret  är  dött  innan, på  bilder ni  visar    levde  djuret. tack för  all   vänlighet      ,men  nu  får det va  nog, från en som ej   kan se  döden.

Elisabeth-J
0

Jag förstår dig fullständigt. Om man vill ha ett djur avläst som inte lever så bör man naturligtvis skriva det för när man lägger ut en bild med en sån fråga så förutsätter man givetvis att djuret lever.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

siberlina
0

tack elisabeth   för att  du förstår  mig, jag har ochså  svårt  att  tala   om  för en  typ  11 åring att  hennes  katt  kanske  dör  snart  eller   redan  är  död…det  tar  liksom emot

Elisabeth-J
0

#2 Ja det är inte sånt Övernaturligt iFokus är till för, så du gör helt rätt!

Elisabeth 

TantAlma
0

Jag håller med, vill man ha hjälp får man vara tydligare…

Prizma_o_Kristall
0

Förlåt då för att jag trodde "mediala" kunde se sånt utan att veta om djuret lever eller inte!

Skriver man att djuret inte lever kan ju den som försöker läsa av gissa ut hur det gick till.

Så tänker jag, och jag är en idiot om ni så tycker det. Inte för att ni skrivit det, men ni kanske tänker..

EwaKristina
0

Ingen "gissar" nånting om själsliga varelser,vare sej djur eller människor…

Rosknopp
0

Nu kanska alla förstår vad jag menar med "energierna" här på forumet ovanstående är ett exempel enbart.

Elisabeth-J
0

#7 Turbulens i energierna är också bra, för det lär vi oss av och kan gå vidare mot nya positiva mål och energier, trots att det kan vara väldigt jobbigt medan det pågår. Bakom molnen skiner alltid solen :)

Elisabeth 

siberlina
0

prizma, jag tycker inte du  är en  idiot,du är   nog som dom  flesta    i din  ålder,    ställ gärna fler  frågor ,men  krångla inte  till   allt   .ha det så   jätte  bra.  och ät  mycke    godis