ärlighet..
vad är ärlighet, vill ni att vi ska läsa av era djur så får ni bli lite ärligare, vissa kanske bara går in här för att luras , jag vill nu inte hjälpa till mer ,jag läser av bilder ,men kan ni inte tala om att djuret är dött innan, på bilder ni visar levde djuret. tack för all vänlighet ,men nu får det va nog, från en som ej kan se döden.

Jag förstår dig fullständigt. Om man vill ha ett djur avläst som inte lever så bör man naturligtvis skriva det för när man lägger ut en bild med en sån fråga så förutsätter man givetvis att djuret lever.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tack elisabeth för att du förstår mig, jag har ochså svårt att tala om för en typ 11 åring att hennes katt kanske dör snart eller redan är död…det tar liksom emot

#2 Ja det är inte sånt Övernaturligt iFokus är till för, så du gör helt rätt!
Elisabeth
Jag håller med, vill man ha hjälp får man vara tydligare…

Förlåt då för att jag trodde "mediala" kunde se sånt utan att veta om djuret lever eller inte!
Skriver man att djuret inte lever kan ju den som försöker läsa av gissa ut hur det gick till.
Så tänker jag, och jag är en idiot om ni så tycker det. Inte för att ni skrivit det, men ni kanske tänker..

Ingen "gissar" nånting om själsliga varelser,vare sej djur eller människor…

Nu kanska alla förstår vad jag menar med "energierna" här på forumet ovanstående är ett exempel enbart.

#7 Turbulens i energierna är också bra, för det lär vi oss av och kan gå vidare mot nya positiva mål och energier, trots att det kan vara väldigt jobbigt medan det pågår. Bakom molnen skiner alltid solen :)
Elisabeth

prizma, jag tycker inte du är en idiot,du är nog som dom flesta i din ålder, ställ gärna fler frågor ,men krångla inte till allt .ha det så jätte bra. och ät mycke godis