Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1110 ggr
Rosknopp
0

energier

Sickka underbara energier ni har här inne på detta form här kan man trivas!!!!!!!Räcka ut tungan

Ljus och kärlek, RosenknoppKyss

Helleh
0

Hehe, jo, här är det för det mesta väldigt trevligt :)

TantAlma
0

Absolut… och nu "med" fler med den inställningen… Så blir vi  ibland ganska kramgoa….

med Ljus Alma

Pia-F
0

Ja här var det inte svårt att bli fast….massor av goa människor här…..man kände sig hemma på en gång.

drutten53
0

jag säger så här…ÄNLIGEN HEMMA

Elisabeth-J
0

Hahaha ja ni får alla plats i mitt hus, ta för er bara! Cool

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

asgarv…ja tar köket..där är maten…tar med madrassen  ha ha

Elisabeth-J
0

#6 Drutten, jag har ett rum i källaren också som nu används som förråd, men där finns en frysbox, jag fyller den med mat om du vill, för i köket kan det bli jobbigt när vi är så många som springer där dygnet runt Cool

Elisabeth 

Pia-F
0

Finns det hjärterum så finns det stjärterum…och du har väl bakat ( för det har inte jag ) Flört

Elisabeth-J
0

#7 Förra veckan bakade jag bullar och just nu finns det en stor smörgåstårta här som väntar på er Glad

Elisabeth 

drutten53
0

men du E..jag tog köket ju  och där ska fabians inte ni springa..ni får allt sitta i källarebn och knapra på den frysta maten…men om du ställer in maten i indianrummet så kan jag  ta det…hi hi

TantAlma
0

oh ! jag älskar smörgåstårta, kan du inte ta en bit bara för mig? Penga mun

Elisabeth-J
0

#10 Deal! Indianrummet är ditt!

Elisabeth 

drutten53
0

okey..tar det..med indianmusik o god mat…många ljus o mycket värme…god fealing…

Elisabeth-J
0

#11 Självklart Glad

Elisabeth 

drutten53
0

då är min helg där då räddad…har du oxå en trumma..så jag får en trumresa ut i det blå..sväva över mark och upp bland molnen..ser ut över hav o nejder..träffa mina nära o kära…kram

Bybo
0

#14 Har du nån bild på ditt Indianrum?

Elisabeth-J
0

#16 Jag ska fixa en bild, min kamera är konstig, korten blir suddiga. Vet inte vad som har hänt, får kanske köpa en ny.

Elisabeth 

Elisabeth-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min indianhövding.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=7e178349-18bb-460f-bb91-17ad6beaa9ce&Filename=Indian 001.jpg)

Elisabeth 

Elisabeth-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Indianer

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=b890179c-927a-4051-8b66-3d3f3d8ae87e&Filename=Indian 005.jpg)

Elisabeth 

Bybo
0

Åh, tack…vad mysigt. Jag älskar indianer :-)

Rosknopp
0

Jag hede fel ser jag om energierna här inne så jag tar avsked nu det känns inte alls bra efter en del inlägg som blivit gjorda. Det känns mer och mer fel för mig iallafall. Jag avlägsnar mig lika fort som jag hamnade här. Nu känner jag att det blir rätt! jag kan omöjligt fortsätta så radera bort mig Moderator!!!!

Rosknopp.

KalleN
0

jaha  är det skrubben som gäller för mej  den här gången åxå då *typiskt * hihihihih

Morsan1
0

#21 Respekterar ditt beslut men, har jag missat något????

Elisabeth-J
0

#21 Jag vet inte heller vad det handlar om för jag har inte sett att någon har varit otrevlig mot Rosknopp. Om man upplever har att man har blivit attackerad eller illa behandlad så kan man istället kontakta oss så vi kan kika på det och hjäla till att reda ut. Det är tråkigt när en del känner så men man väljer själv efter sin känsla vilket vi respekterar.

Elisabeth 

TantAlma
0

# 23, #24

Nej min reaktion var den samma. Har inte sett något som kan tänkas som påhopp. ???

Det är trist med avhopp… Särskilt när vi har det så trevligt.