Bra djurkommunikatör!
När Aaron försvann så fick vi som tur var tag i en helt underbar kvinna som heter Monica Hallberg,hon är otroligt ödmjuk,fast hon jobbat med djur och det mediala i minst 30 år!
hon är alltså djurkommunikatör,hade det inte varit för henne så hade vi INTE fått tillbaka vår hund i livet,det är min fulla övertygelse!
Egentligen håller hon bara på med att prata med djur inte att leta upp djur som försvunnit,,men hon hjälpte oss iallafall,,
Hennes hemsida är "Djurhälsan.se"
Så behöver ni hjälp med något som rör ert djur,hon är bara bäst!

Det låter väldigt tryggt,Sol-Angelica!!Skönt att ni fick så bra hjälp,och att allt ordnade sej!!Kram på er!!

hur arbetar hon då? kommer hon till en?

#2 Men lilleman…åhh,vad söt han är!!Blir helt såld,och med tanke på vad han varit ute på för äventyr så blir ju hjärtat bara såååå stort,då man ser honom på denna bild…

#3#
Hon arbetar både på distans och på plats..men när hon nu arbetade med Aaron,så ringde jag till henne och då sade hon en massa saker först för att se om det var just honom då som hon fått kontakt med,,(efter att då ha sett ett foto på honom),och det stämde så himmla precist!
Sedan började hon jobba med honom sände till honom tankar om att tex"vill du inte gå tillbaka nu","var är du" m,m och då fick hon upp bilder på platsen där Aaron gått till och den låg över en mil ifrån där vi bor,och jag kan säga att där skulle vi inte letat..,före vi kontaktade henne så fick vi i efterhand höra att där han varit ville han inte komma nära några människor alls!
Men då sade Monica till mig att sända samma tankar som hon på en gång,att han skulle låta sig fångas,att allt skulle ordna sig,,och då hade det gått 10dagar utan att någon ens fått komma skott nära honom…
Men då morgonen efter det att vi på kvällen/natten sände detta till honom så lät han sig fångas in,han gick tom fram själv till folk,för att dom skulle fånga honom!
Så jag är djupt imponerad av Monica!

Hej! Jag har en katt (se bilden) som försvann 6/8 jag letar överallt och kontaktat flera medier utan resultat.Senast i går medGuje men inget svar .Detta är olidligt. Tror du att det går att få kontakt med henne .Mysans matte