Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: drömmar
Läst 162 ggr
91Marran
0

Mormor som inte ger upp.

När min mormors bror gick bort så hade jag drömmen om att ta över hans gård. Jag har velat det sen liten. Det blev ju inte så och drömmen låg kvar. Jag började drömma om det. Att jag fick gå in och se hur det har renoverats och liknande lugna drömmar. Innan det såldes så var mamma och jag där och jag trodde att jag skulle må bättre. Men drömmarna fortsatte på ett rätt lungt stadie, ibland lite mer men inget "farligt". När mormor gick bort i år, så har de eskalerat. Det började med att hon ville berätta när mamma och hennes bror var små. Jag sa ifrån att jag inte ville det. Att jag inte skulle må bra av det. Då lugnade det sig på den biten ett tag. Men nu blir drömmarna värre och värre och de känns så verkliga. Jag vet i drömmen att jag kommer dö eller skadas och detta för att jag besöker gården i drömmen. Hon lyssnar inte och sist ville jag bara ruska om henne och säga lägg av nu men det går ju inte. Hon är ju död. Hur får jag henne att inse att jag vill ha min dröm även om den inte blir av?

I början väckte hon mig varje natt och jag sa att jag vill att hon fortfarande gör det så jag vet att hon bryr sig och kollar till mig. Men då slutade hon med det. Finns hon inte vid mig på ett trevligt sätt längre?

Mvh
Mig

mörkaögon
0

Jag får känslan av att hon har något viktigt att berätta för dig. Är osäker på hur du ska hantera det dock.

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

91Marran
0

#1 Jag vet att hon vill berätta att min dröm inte kommer att bli av. Jag vet om det och det behöver hon inte påpeka för mig längre. Jag har fattat det länge. Inatt hade jag bättre drömmar.

Mvh
Mig

Vixxen
0

Vad skönt! 😴