OT Mästers julblommor
Men oj så fint *ler stooort*! Värdparet kommer att bli jätteglada!!!
Åh, vad fin! Jag skulle bli överlycklig om jag fick en sån! En perfekt present!

Helt otroligt vacker.Han är ju helt suverän,på blomsterarrangemang,din gubbe!!!

mycket vacket gjort av uffe..är det inte bättre att du morsan gör dig av med klädbutiken och öppnar blomsterbutik men uffes vackra saker…kram

Fantastiskt fin! :)
Han borde byta jobb till florist den mannen…

verkligen en sann blomster-konstnär!

nää fyy..vad jag blir avis.vill också ha ju..=)
Han är ju otroligt duktig din man..han kankse borde sadla om och bli florist ist.
Åh så vackert arrangemang, jag själv kan inte ens sätta blommar fint i en vas

#9 Precis så är det med mig! Jag försöker men det bara spretar och ser ut som skit.
#6 är han INTE florist? Det är ju i klass med Rappne!

#11 Nej han är inte florist. Han jobbar på fabrik! Men han kanske borde sadla om! Han kanske har varit florist i ett tidigare liv!! :)
#12 Slår vad om att han antingen är en vattumann eller Tvilling…

Skorpion!
#14 Tror jag inte alls han är!!! Måste ha blitt fel vid födseln…
#12 Så du surfar på övernaturligt och gubben på trädgård?
#16 Eller Pysselsajten..hahaha

Skorpioner är konstnärliga, kreativa och kan allt (som de vill) :)
De negativa sidorna behöver vi inte ta upp här, de positiva överväger :)
#18 Du glömde passionerade!

Sorry, ja det är de också :)
Jag har också en manlig Skorpion hemma hos mig, det är han som fixar med blommorna, beskär och sätter dem snyggt i en pasande vas (inte första bästa) Passionerad? Absolut! Det är han som minns Vallentin day
#18 Bara skoja lite…
#21 Oj…får ta reda på om Vattumannen och Skorpionen går ihop…låter som en väldigt trevlig partner..

#23 - De bär på hemligheter som vi inte kan ta upp här heller, men du förstår nog ;)
Absolut, det är att rekomendera, lagar mat och även för ögat, gillar att gå på ikea eller andra liknande affärer, gillar att överhuvudtaget springa med mig i affärer bara för att jag behöver kläder, jag står i provhytten han letar kläder. Perfekt!
Observera Skorpionen är dock ingen toffel utan just passionerad i allt han företar sig

#25 - precis, man kan inte göra en toffel av dem. Men håll hårt i honom när du finner, så att ingen annan hinner!
#24 Jasså dom gör det? Spännande…
#25 Vill ha en sån osså…

såååå snyyyygt! Lite "avis" blir jag allt. trots att avundsjuka ska vara en dödssynd. Inte bra.