Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 570 ggr
EwaKristina
0

Tidningen Frida

Idag på jobbet så ropade en av våra yngre tjejer på mig. Hon hade en tidning i handen och frågade: Är det här Elisabeth som var här och hade storseans. Jag kollade, och mycket riktigt så var det Elisabeth. Ett dubbelsidigt reportage i Fridas vinterspecial. Inte har du sagt nåt heller Elisabeth,Coolmen jag vill bara säga BRA JOBBAT!!

Bamsekram Ewa

Elisabeth-J
0

Cool

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mis_67
0

Är ny här men har redan förstått att Elisabeth är en ödmjuk person  som gör stora insatser i "det tysta".

/Birgitta

Morsan1
0

I Strängnäs säljer dom visst bara det gamla nummret av Frida! Slutade tidigt idag och lassade in småbusarna i bilen för att jaga rätt på Elisabeth! Men icke! Fel tidning överallt! Amanda får leta i E-tuna imorgon!

drutten53
0

glömt av tidningen idag…får köpa i morgon..har en huvudvärk som inte vill släppa…mest på vänstra sidan..men ska ta en alvedon..är ju inte så mycket för tabletter..men måste ta en..här regnar det ännu..fy för dessa regndagar..kram

Elisabeth-J
0

Dom säljer flera nummer av den tidningen. Den det gäller heter Frida vinterspecial, man får också med en ögonskugga och 2 kajalpennor hahaha, sjysst tidning som bjuder läsarna på smink också :)

Elisabeth 

Morsan1
0

En specialtidning??? Jag har ju bara letat efter den vanliga!!! Och smink!! Kanon, jag är i behov av en kajal!!

Tatsu
0

Jag ska leta upp en Frida imorgon, intressant att läsa om dig Elisabeth. Hörde på radion V-norrland på repotaget om hemsökta hus i onsdags och det var spännande, lite kort kanske jag har gärna velat höra mer. Fick gå in på webbradion och lyssna riktigt för jag var hos mina barnbarn och det gick inte att lyssna på radion när en 4-åring ska ha all uppmärksamhet och ställer tusen frågor,  samt lill tjejen som har börjat att blåsa så det fräser och låter högsljutt.

Elisabeth-J
0

#7 Det är synd att programtiden är så kort för nu fick nu ju bara höra en väldigt liten del av allt som det egentligen var. Jag pratade ju i 3 timmar och så klipps det ner till ca 20-25 min så det är ju tråkigt.

Elisabeth 

Lantismamman
0

Vad roligt! Nu måste jag ju köpa Frida. Jag kommer läsa om dig, sen får min 12-åriga dotter tidningenCoolFlört