H-T-A Upplevelser 6/12
Skriv gärna och berätta om era upplevelser efter kvällens healing 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag hade svårt att komma in i rätt fas, jag brukar normalt sett komma in väldigt snabbt. Så för min del fungerade det varken att ge eller ta mot. Det är första gången detta händer så jag är mest lite förvånad men bättre lycka nästa gång
Jag kände nog inte riktigt nåt denhär gången,men tack i alla fall ni underbara människor som skickade

Vill bara tacka alla ni som gav healing. Förra gången kände jag ingenting men ikväll kändes det. Och tja vad ska man säga, det kändes som vanligt när jag får healing, magen börjar låta och sinnet känns lättare, frös som sjutton gjorde jag oxå.

Blev härligt varm i hela kroppen - sen kom krypen på huden och lössen i hårbottnen :) Tusen tack alla!
Jag hade visst inte läst reglerna ordentligt när det gäller att ta emot healing. Jag bad ju att få healing åt min dotter men såg sen att man måste be själv för att få. Jag vet inte om hon fick nån eller inte men hon sov iaf som en stock i soffan igår kväll vid den tiden. Det har hon inte kunna gjort förut sovit så bra pga av att hon haft ont. Så kom det fram till henne iaf så tackar jag så mycket för hennes räkning :)

Jag kände tyvärr inget den här gången, men jag hade ingen ro i kroppen heller, kunde inte koppla ifrån allt vardagligt runt omkring mig, så det var inget konstigt. iom att jag är så uttömd krävs det mer att koppla ifrån.
Jag hade haft ont i ryggen i 3 dagar, men efter healingen var det som bortblåst, helt underbart. Tack snälla ni för healingen.

Osäker på om jag kände något eller inbillade mej??? .. och förresten, var det någon som tjyvstartade?
Åkte ifrån ett kalas ca 20 min före 20 och innan jag satte mej i bilen.. jaja, jag rökte.. så kändes det som att solen stekte ordentligt på huvudet. Var till och med tvungen att känna så att jag inte hade något på huvudet
..men nejdå .
När jag kom hem la jag mej i soffan och slappnade av. Kände stickningar i ansiktet sedan i benen, ena armen och händerna blev brännheta, torr i munnen och jättetrött som sen gick över i pigghet. Idag har jag varit lite gladare i det dåliga vädret.
Så jaa.. jag antar att jag kände av.
Tack!