Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 497 ggr
Rocktjejen
0

Otäck dröm

Hej!

Hade en otrevlig dröm på morgon kvisten.Jag drömde att alla som jag inte hade sagt till att jag älskar dom..kom tillbaka för att jag skulle få en chans o säga det(dom är alltså döda)i drömmen träffar jag min farmor och vi pratar om min barndom och hur glad jag var över att hon funnits där för mig m.m jag minns att jag säger att jag älskar henne innan vi skiljs.sen visar sig min farfar och han visar först sitt könsorgan och berättar sen att jag har blivit sexuellt utnyttjad utav honom som liten..Där vaknar jag direkt..

Varma kramar Eva

Ps! om det nu skulle vara en sanndröm så har jag blivit sexuellt utnyttjad som liten..huga..!!

lightseeker
0

mm, så kan minnena återvända.

Nemi69
0

Hua…förstår att det var en jobbig känsla du vaknade med och att drömmen väckte frågor om det förflutna!

Rocktjejen
0

#1 Ja tyvärr får jag väl säga..hade varit bättre o inte vetat något..tror jag

#2 Ja det kändes lite jobbigt

Skogskraft
0

Om det är sant eller inte kan ingen annan avgöra, men att det dyker upp just nu kanske betyder att nu är du stark nog/i rätt situation/whatever för att ta itu med det, kolla om det stämmer?

Typ en chans till "bearbeta detta nu, förträngs det kommer det igen med en stor skräll i situation där du inte kan hantera det".

Eller nåt.

Rocktjejen
0

#4 Okej tack!

Jag ska fundera vidare på det du just har sagt får hoppas innerligt att det är så.att jag är såpass stark..

tack för alla svar jag får av er..det värmer..

lightseeker
0

om det bara är en dröm, så brukar man inte bli känslomässigt berörd på djupet.

Men om första reaktionen blir att vilja kasta bort, minnet, så kan det vara en självupplevd händelse, där dom gamla försvaren kommer fram, i form av att titta bort.

Hoppas att du kan känna in, vilket som stämmer för dig, annars kan du ju återkomma med tankar igen, det är aldrig farligt.