Etikettandlighet
Läst 222 ggr
M86
M86 
2020-08-13, 20:02

Öppna och stänga tredje ögat

Jag har upptäckt att jag är mottaglig för det andliga och undrar hur man kan öppna upp sitt tredje öga och hur jag stänger det igen? Jag har hittills upplevt mest under tiden jag får healing. Och då kommer det bilder till mig och känslor. Ibland har jag upplevt att jag sett bilder och hört någon säga mitt namn när jag ska sova eller ligger och vilar. Men det är inte alls lika mycket som när jag får healing. Jag är en känslig person som känner att om jag ska öppna upp måste jag kunna stänga igen så jag inte blir totalt överrumplad av känslor och information. Hoppas det finns någon här som kanske kan ge mig lite tips. Tack på förhand

Loris M
2020-08-13, 21:15

Jag kan tyvärr inte ge dig tips men har du testat sökfunktionen här på sajten? Vet att det skrivits en hel del om tredje ögat tidigare.

Jag fick över 200 träffar när jag gjorde en sökning nu så du kan kanske gå in på den här länken och läsa trådar medan du väntar på svar?🙂

https://www.google.se/search?hl=sv&&q=tredje%20%C3%B6gat%20site:overnaturligt.ifokus.se

Sajtvärd för Förskolan,* Lika villkor, * Bokcirkel och Multikulturellt
Jorå
2020-08-13, 21:16

# det finns människor här som kan detta! Hoppas bara de kommer in här ! Verkar som hela ifokus har beskymmer med seriösa !

M86
M86 
2020-08-13, 22:44

Tack så jättemkt för informationen loris m. 👍🙂 Och Jorå tack igen, då får jag hoppas att några läser detta som kan dessa grejer. 🙂

Upp till toppen