förlåt om jag
utrycker mig så dåligt.
Jag menar verkligen inte att trampa ner nån.
Jag älskar människor och vill att alla ska kunna tycka vad dom vill och känna vad dom vill.
jag är bara klumpig med språket.
Skriv om det är nått jag skriver som ni blir stötta över så ska jag försöka skriva om och göra det tydligare. eller kanske snällare, jag är nog lite bitchig, men inte med mening.
kram till alla
Lilin

Det är svårt att uttrycka sig bra i skrift. Jag själv trampar omedvetet i klaveret många gånger.
Huvudsaken är att viljan att vilja väl finns och att man kan ge en förklaring om någon missförstår en.
Kram Å
Använd glada gubbar vetja, det försöker jag göra för att runda av texten lite.
Gubbarna funkar lite här o var så plutta ut dem lite när det passar!
Kram /Hellas

Såna gubbar skulle man behöva i verkliga livet oxå. I alla fall jag

Ack och ve…klaver har ett enda syfte i sin existens…att trampas i!
Mången gång har mitt ägandes klaver klagat sin nöd över bristen på domesticerade klavertramp, varför jag nu med grund i den nya lagen om hushållsnära tjänster deltids anställt en somalisk legitimerad klavertrampare…..från eritrea….ett utmärkt val då redan nationaliteten är ett klavertramp i sig….att vederbörande sedan är kristen muslim med judisk härkomst underlättar betydligt i detta hedniska hem…enär han först måste bekämpa sig själv innan han sänder mig till gehenna….Numera har klaveret tystnat i sin klagan…och brister endast ut i disharmoniska tolvtonsackord ungefär vid tiden för fredagsbönen….vilket icke är ett uns störande då ingen är hemma vid denna tidspunkt på fredagen….*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

#5 - *skratt*

tack ska ni ha
stora varma famnen finns för er all hos mig.
Gubbar är bra, men det finns så få :/
Men ärligt,så säg om det ser fult ut, jag försöker verkligen att hitta språket bättre, men mmm, det är svårt ibland, när det finns mycket man känner och ibland blir lite rädd om människor.
jag tror dom flesta som känner mig skulle säga att jag är ganska snäll
kram lilin

Ja du lilin…klart du e snäll det e jag me! Säger jätte många.
men ofta när jag skriver utifrån mitt hjärtas förståelse så blir jag en tråddödare eller folk svara ytterst sällan….. så nog är det så att vi alla har lite olika sätt….