Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 595 ggr
maiya
0

Fantastiskt möte

Det här hände mig för ca 8år sedan.Då hade jag äran att få möta 2 undebara människor(deras förfäder härstammade från inkafolkrt).Dem hade varit på en kongres i Norge för dem ville ha tillbaka sitt land som Norge hade tagigt.Men det fick inte tillbaka det utan dem blev erbjudna 50.000kr för sitt land.De bötjade berätta som sina liv hur de levde och bodde.Jag,min dotter,min mor blev så berörda av hur de levde människorna där.Så vi starta en insamling på kläder,leksaker filtar till barnen.Mjölk som var en bristvara där gjorde att vi köpte torrmjölk.När det var dags att ta farväll åkte vi och lämnde sakerna som vi samlat in.De blev så tacksamma.De vill ge oss pengar men det avböjde vi.Så jag fick 2st fantastiska gåvor av dem. En kastlina som männen anväder när dem jag och fäller sitt byte,sedan en liten väska som männen har när dem jagar,där förvarar de sin tuggtobak.När det hade gått några månader fick jag brev ock kort, där ser man när barnen fick sina leksaker.

TantAlma
0

Det var vackert…  Jag blev rörd av att läsa det här.

maiya
0

Tack ska du ha.Det var en upplevelse som jag aldrig kommer att glömma. Det kommer jag alltid att bära med mig i mitt hjärt.Glad

TantAlma
0

Det krävs så lite ansträngning egentligen att hjälpa en annan människa eller glädja ett barn. Det borde vara fler som gjorde det oftare.

MIRJAMI
0

GladJag blir så glad när det finns människor som hjälper andra som har det svårt på olika sätt och att man vet att hjälpen går fram med… dessa människor kommer nog alldrig glömma dig och din familj……

mimmizenobia
0

Ja, och man får tiofallt igen,tänk vilka tacksamma tankar de skänker er och som blir till healing för er

Elisabeth-J
0

Det är fantastiskt när man läsr om såna här berättelser. Att kunna hjälpa och se att hjälpen fungerar, det är en stor glädje at få uppleva.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus