Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: dagensrosdagenskram
Läst 927 ggr
MariaJ
0

Tack Elisabeth.J

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill bara göra ett inlägg och skriva till dig att jag tycker du är en underbar tjej/vän.. Du har hjälpt mig enormt mycket på healing.ifokus då vi nu varit utsatta för troll. Med din hjälp så är allt lugnt på sidan igen. De "pös" - "dunstade" - "avlägsnade sig" - "pep iväg" - "drog"

-Ja..just name it !!

Du har många järn i elden, och jag vet att du vill hjälpa alla som behöver,,,,men ….Glöm inte bort dig själv vännen !!

Genom denna tråd vill jag ge dig världens varmaste, mjukaste och positivaste kram.. Du är värd allt gott..Skrattande

Från din trogne Skånepolare MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Elisabeth-J
0

Tack Maria! Kyss

Jag ställer upp och hjälper alla som jag kan och i den mån jag har tid. Mina vänner och kurselever i första hand förstås. Du behöver inte vara orolig för att jag glömmer bort mig själv, det gör jag inte. Jag ser till att jobba några dagar i veckan och är ledig några dagar. Inför nästa år har jag ändrat det till att jobba varannan vecka, så det känns bra.

Ja det var skönt att trollen försvann när jag kom in där och du vet att jag hjälper dig igen om det behövs.

Tusen kramar till dig!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Lionadh
0

Tack Elisabeth.J för att du har detta forum. Tack också till dina Medarbetare..

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

TantAlma
0

Kram från mig med…. Tycker du är toppen!!

En annan som råkat ut får påhopp och mycket troll fick jag veta av min vänninna idag, är författaren Katarina Janosch, för att hon i sin mama blogg skrivit något om att  hon tyckte alla barn förtjäna en "vit" jul…

Vilken himla storm med påhopp om komentarer om henne, hennes man mm. Det blev ett XXXXX hallå!

Någon LÄSARE tyckte tydligen  att det var helt i sin ordning att man kunde dricka för hände det någon olycka På julafton  "kunde man ta taxi till akuten, eller också så  finns det ambulans helikopter . Så man kunde ju ta sig till sjukhus även om man inte kör bil själv."

Så för varje idiot hoppas jag att det finns 10 goda människor som E.J.

SusanneStromstedt
0

Och jag som trodde att julen var till för barnen….Ledsen

Vibeka
0

Kyss på dig från mig!!!!! Trivs som fisken här.

Carina