Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 473 ggr
91Marran
3

Mormor väcker mig på natten

Ända sedan jag satte ner mormors urna i jorden (maj i år) har jag blivit väckt flera gånger per natt eller ja ca tre gånger. Nu på senaste så är det mer sällan. Jag vet att hon vill kolla så att jag är okej. Jag blir lite orolig när hon har börjat göra det mer sällan. Vill hon inte vaka över mig längre? Har jag gjort något? Hon får gärna väcka mig om hon vill. Jag blir bara glad av det. Men någon natt har det inte hänt alls. Jag somnar direkt igen, så sömnen påverkas inte. Kan någon berätta för henne att hon får fortsätta och att jag mår bra av det? Hennes ordspåk "Idag mår jag bra men i morgon vet man ju inte".

Mvh
Mig

[Jorå]
2

Om vi tänker från din mormors perspektiv nu då…så borde ju hon, en helt klart fungerande själ, tänka att vi ska ju inte väcka henne när hon sover !? Hon vill ju ditt bästa?! Be henne komma i dina drömmar istället !

91Marran
1

Hon kom igår när jag skulle sova och klappade mig på huvudet/smekte håret. Såg svagt i ögonvrån när hon gick. Jag vill inte ha henne i mina drömmar. Det blir bara som mardrömmar, drömmar jag inte mår bra av kanske man säger. Vi har testat det hon och jag. Hade mardrömmar om henne när hon levde ibland också.

Mvh
Mig

mörkaögon
1

När hon ser att du är ok, drar hon sig tillbaka. Så när du inte känner av henne, ha tillit till att allt är bra. :)

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

[Jorå]
1

#2 mår du dåligt av detta så berätta detta för henne innan du lägger dig, testa detta innan du lägger dig, är ju inte meningen du ska må dåligt av det ! Funkar inte det så ska du stänga dig innan du lägger dig, finns mkt om detta på detta forum, min känsla är att hon vill dig nått? Finns det nått från henne som hon vill du ska ha ? Nått som varit värdefullt för henne? 🤔 detta va vad jag kände in nu… uppdatera gärna !

91Marran
1

Hon vill berätta för mig i drömmar så jag får väl ge med mig. Ska ju inte tvinga henne att sluta. Kanske kan bli intressanta drömmar. Jag önskar att hon kunde prata via någon till mig.

Mvh
Mig