Alligatordrömmar....
Jag har för mig att jag sett att det stått i nån tråd vad det betyder att drömma om alligatorer, men kan så klart inte hitta nåt nu.
3 ggr!!??!! har jag drömt om dessa djur inatt så det vore kul om nån vet vad de står för.
Ha en bra dag allihop…kram

oh hua…fast jag vet inte vad det betyder. Kan det ha att göra med kursen att de ska äta upp något mönster eller rädslor?

#1 Hahaha, i såna fall kan de få käka upp rubbet…snacka om att de skulle bli mätta ;-)
Nä, jag tror nog de har att göra med vissa funderingar/planer jag har, där jag har försökt att väga och mäta för/nackdelar och ev. svårigheter om jag skulle ta steget och göra slag i saken…
Då får du väl göra som alligatorn, Kolla in noga först och hugg vid bästa tillfälle *ler* och släpp inte taget!! När du väl bestämt dig. Var vaksam på rätt tillfälle, och ta det snabbt när det dyker upp. *blink*

I Solögas bok står det: Säg ifrån och fatta egna beslut. Var bestämd. Säg vad du tycker och framhåll dina åsikter. Min gåva till dig är beslutsamhet.

#3 Jag tror nog att jag bestämde mig igår….det är bara det rätta tillfället som fattas….och då hugger jag… 
#4 Då är det bara att hålla fast vid mitt beslut.
Tack ska ni ha……
Det blev som en bekräftelse på min egna tolkning. Alligatorerna fanns i ett vattendrag där det normalt inte finns annat än fiskar. De var många och låg helt stilla, men inte på ett hotfullt sätt ( det var mer som att "ok, de finns här, man får se till att inte sticka handen i vattnet" )
Jag såg någonstans på nätet att alligator kan betyda fara och att vatten står för förändring, förmodligen en stor ( i livstil, flytt m.m. )
Eftersom inget kändes hotfullt på nåt sätt så ser jag det som att farorna *läs problemen* finns där men att de inte är oövervinnliga, så att jag bör/ska ta steget när chansen/möjligheten dyker upp.