Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 6111 ggr
Pia-F
0

Alligatordrömmar....

Jag har för mig att jag sett att det stått i nån tråd vad det betyder att drömma om alligatorer, men kan så klart inte hitta nåt nu.

3 ggr!!??!! har jag drömt om dessa djur inatt så det vore kul om nån vet vad de står för.

Ha en bra dag allihop…kram

Thinka
0

oh hua…fast jag vet inte vad det betyder. Kan det ha att göra med kursen att de ska äta upp något mönster eller rädslor?

Pia-F
0

#1 Hahaha, i såna fall kan de få käka upp rubbet…snacka om att de skulle bli mätta ;-)

Nä, jag tror nog de har att göra med vissa funderingar/planer jag har, där jag har försökt att väga och mäta för/nackdelar och ev. svårigheter om jag skulle ta steget och göra slag i saken…

Happyspirit
0

Då får du väl göra som alligatorn, Kolla in noga först och hugg vid bästa tillfälle *ler* och släpp inte taget!! När du väl bestämt dig. Var vaksam på rätt tillfälle, och ta det snabbt när det dyker upp.  *blink*

Opal
0

I Solögas bok står det: Säg ifrån och fatta egna beslut. Var bestämd. Säg vad du tycker och framhåll dina åsikter. Min gåva till dig är beslutsamhet.

Pia-F
0

#3 Jag tror nog att jag bestämde mig igår….det är bara det rätta tillfället som fattas….och då hugger jag… Flört

#4 Då är det bara att hålla fast vid mitt beslut.Glad

Tack ska ni ha……

Det blev som en bekräftelse på min egna tolkning. Alligatorerna fanns i ett vattendrag där det normalt inte finns annat än fiskar. De var många och låg helt stilla, men inte på ett hotfullt sätt ( det var mer som att "ok, de finns här, man får se till att inte sticka handen i vattnet" )

Jag såg någonstans på nätet att alligator kan betyda fara och att vatten står för förändring, förmodligen en stor ( i livstil, flytt m.m. )

Eftersom inget kändes hotfullt på nåt sätt så ser jag det som att farorna *läs problemen* finns där men att de inte är oövervinnliga, så att jag bör/ska ta steget när chansen/möjligheten dyker upp.