Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 917 ggr
SilverTail
0

var rör sig i stallet??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tog dessa bilder idag..

Vad rör sig i stallet och runt hästarna..?? nån som ser, känner nått??

SilverTail
0

nästa

SilverTail
0

en till

SilverTail
0

en lite suddig

SilverTail
0

oxå en helt normail bild??

SilverTail
0

sista..

SilverTail
0

läst 61 ggr och ingen har nått att säga.. ? :(

Thinka
0

Har skickat pm till dig.

pocca
0

jag är INGET medium :P men jag tycker såhär: på dom flesta bilderna så såg det bara ut som vanligt damm eller ljusfläckar. jag brukar själv fota i stall och dom blir precis som dina, men antagligen vet både jag och du hur mycket smuts det finns i ett stall :P

men den andra bilden (bild nr 2) såg inte ut som damm. den lyste typ och vad jag vet så lyser inte damm haha xD

men jag är inget medium, jag bara skrev vad Jag tyckte :P så du behöver inte lita på mig ^^

PunkFisk
0

Jag gillar inte dina kort, tycker att dom känns helt läskiga på nåt sätt..

SilverTail
0

jaa vist finns det mycke damm i ett stall.. det vet jag.. men jag tycker hästarna reagerar; som om det går görbi nån ibland..

Lantismamman
0

Första bilden ser mest ut som damm. Dom andra bilderna är Orber tror jag. Så inte konstigt hästarna reagerar;-)

TantAlma
0

Jag fick inte upp något särskilt mer en att det är aktiviteter där. Blir lite yr. Tyvärr inget att tillföra mer en det och att du har rätt i känslan att det är något där. Är inget medium som sagt.

Alma

FannyVAnton
0
FannyVAnton
0

Orber helt klart

SilverTail
0

ingen som känner nått mer?

gejsa
0

Jag tog några foton i mitt stall med häromdagen. Det blev massor av sådana där ljus fläckar på hela fotona. Mycket konstigt faktist.

Happyspirit
0

Men allvarligt talat. Hur mycket damm finns det inte i stall?????????

Ogna
0

#17 håller nog med dig i det.. exakt hur mycket damm finns i ett stall ??? osv…

gejsa
0

Men blir damm så stort då?

Ogna
0

#19 Ja damm blir så stort.. och även större… med Rätt/fel exponering så…

gejsa
0

Jasså, jag trodde att det kanske kunde vara Orber. Att det dött så många djur i mitt stall. Det fanns ju tjurar,kor,  höns och grisar där förr. *ler* Hur jag än letat så hittar jag inte något konstigt hemma  hos mig. Fast huset är från 1800-talet.

SilverTail
0

bilderna är tagna men min mobilkamer.. vet inte vad det är för exponering m.m men Jag tycker det är konstigt att det bara finns ett"dammkorn" på en bild och på en finns det inga dammkorn?? verkar lustigt tycker jag..

KuroTenshi
0

Jag känner värme. En person som gillar dina hästar väldigt mycket och ser efter dom. tycker det ser lite ut som någon står och klappar hästen, och hästen själv ser ju rätt avslappnad ut så du behöver nog inte oroa dig.  kan ine se elelr känna om det är en man eller kvinna tyvärr..

BENNYP
0

Tror det är mån energier du fått till dig.

SilverTail
0

#24  kan dom följt med hästen eller finns dom i stallet?? För jag  flyttade hästen för ca tre veckor sedan till detta stallet.. Men nu känns det verkligen när man är där och pysslar att man inte är ensam.. inte på nått hotfullt sätt utan det känns behagligt.. ingen som får fram nått mer?

SilverTail
0

här är en  ny bild från igår..

konstigt nog blir det mer "orber", saker på bilderna på tordagar??