Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 502 ggr
rosmarin90
0

Ufo-flotta Lima/Peru 2007

Vad tror ni om den här filmen med mängder av ufos i Peru. som omväxling till alla orbbilder.

http://www.youtube.com/watch?v=soX5aRG7kc8&feature=related

Elisabeth-J
0

Ja det var ju skönt att få se annat är Orber en stund Skrattande

Däremot har jag svårt att se om det är ufon eller inte.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

rosmarin90
0

Kvaliten på filmen var ju inte den bästa o min spanska är inget vidare. Men en massa vita fläckar syntes ju i alla fall på himlen. Sökte efter ett UFO-forum på iFokus men det fanns inget Ledsen

Det sägs ju av många i alla fall att det förekommer mycket ufo-aktivitet just i Peru och kring Machu Piccho. Jag är fascinerad av ämnet men skeptisk tills jag upplevt nåt själv. Lyssnar ivrigt på alla som haft egna upplevelser.

pson
0

Det där anser jag är en Stjärnskeppsflotta.. ….och vi kommer nog se allt mer sådant i framtiden….  Skrattande

Elisabeth-J
0

#2 Att det skulle kunna hända just i Peru förvånar mig inte ett dugg men jag är skeptisk. Jag har sett ett ufo 2 gånger i mitt liv och inte såg dom ut som på den filmen, men det är som du skriver, dålig kvalitet också. Men det är ett intressant ämne att forska i :)

Elisabeth 

rosmarin90
0

#4# Ja tyvärr finns det jättemycket fejk. Men en del är äkta vara. Du vill inte berätta om dina upplevelser Skrattande

Vibeka
0

Läckert är det Glad  Och varför skulle vi vara ensamma i Universum?!?!? Föresten det vet VI juh att vi inte är!!

Elisa berätta då!!!! sitter med öppen mun och dreglar….. Flört

Elisabeth-J
0

#5 Jo men inte just nu, är för trött, orkar inte skriva så långa inlägg. Men imorgon kan jag göra det, i en ny tråd kanske om ufo-upplevelser :)

Elisabeth 

rosmarin90
0

SkrattandeSkrattandeSkrattande Jaaaaa *applåderar* det ser jag fram mot…

Stor kram Kyss

pson
0

Då kommer jag också vara bänkad   ;)   Kul! Skrattande

Vibeka
0

Jippie jippie!!!! det blir braigt! SkrattandeSkrattande