Konstigt..
jag tycker det är väldigt konstigt hur man kan komma att tänka på en person man inte träffat på evigheter, och så dyker den personen upp helt oväntat strax efter.
Jag drömde inatt om en tjej som gick i samma skola som mig under grundskolan. Vi pratade väldigt sällan och vi umgicks aldrig. hon var helt enkelt ingen annan än en skolkamrat till mig. Sådrömmer jag inatt om henne. Att jag träffar henne på ica och hon börjar prata med mig om att hon ska resa till amerika av nån anledning.
Jag tyckte såklart det var konstigt när jag vakna. varför drömde jag om henne?
Senare på dagen när jag är ute och julshoppar kommer hon gående på torget. En tjej, som jag för övrigt inte sett skymten av, eller tänkt tanken på under dom närmsta 5 åren.
Är det inte rätt konstigt hur det kan bli så?
jag vet att det är vanligt och att många är med om samma sakn, men jag tycker ändå det är lite underligt. Är det någon typ av medial sida som sätter in? 

..låter som sanndrömmar tycker jag. Ofta när jag drömmer sanndrömmar så är det precis så där klara detaljer som du pratar om, fast ändå så säger hjärnan - Nee, det var bara en dröm - av någon anledning… Undra just när man ska lära sig tolka sina egna signaler ordentligt?! :)
Jag håller med dig.Har varit med om det och speciellt mycket på senare tid. Mycke i vibbar "luften" nu???

http://sv.wikipedia.org/wiki/Synkronicitet
Tyvärr har länkning till Wikipedia en dålig eftersmak här numer, tack vare vissa stollar utan egna åsikter som bara länkat till Wikipedia i varannan mening, men iaf, kolla den lilla lilla infon.
De glömde dock en bok: Den Nionde Insikten.