föraningar
jag brukar ofta veta vad folk heter innan dom har presenterat sig,vad kan detta bero på , jag kan ochså känna av dåliga och bra energier när jag kommer in i ett hem
Jag hittar ofta på nya namn till folk. Ibland känns det som folk inte heter det jag tycker att de skulle heta *ler*

Du är mottaglig för att känna energier, har en stark känslighet helt enkelt. Föraningar, intuitioner är inte heller så konstigt att du har då. Ordet medialitet betyder just överkänslighet 
#1 Happy, det kanske ska vara andra namn på en del personer, dom kanske inte fick det namn som var ämnat från början? *asg*
Vad fick du för namn om mig då innan du visste vad jag heter? 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Samma för mig elr inte riktigt utan ja exe tänker på smålandsstenar så¨säger nån som typ ja ska tilll smålandsstenar i helgen….
Detta tycker jag e häftit men ändå lite läskigt :D
#2 Det är svårt så här i efterhand att komma ihåg, men jag skulle nog kunna få dig till Nina….skrattar. Elinor sa Kristoffer *Asgarv* skulle hälsa förresten. *ler* Och det var ett skämt.!

#4 Hahahaha hälsa tebax! Jag ska ringa henne imorgon 
Elisabeth
Jag har jättesvårt för namn!
kommer sällan ihåg andras namn så jag hittar på smeknamn åt dom istället, baserat på deras utseende eller något speciellt de brukar prata om eller intressera sig för. Oftast är det rätt taskiga smeknamn, så jag håller dom för mig själv. men det hjälper mig att komma ihåg vissa personer. ^^
Ett exempel är en kvinna som intresserar sig väldigt för skogen, och som under en promenad skrek rakt ut av lycka när hon hittade en liten, liten kantarell på marken framför mina fötter.
Tja, För mig heter hon numera "Kantarelltanten"..
haha.
Men som sagt, detberättar jag inte för dom..
#1 :-D Då vet jag vem dottern din har ärvt det av! Ja ( ni andra) hon kallade min ena son för Ebba!!!

#7 Va???
Ett tjejnamn!!!
Elisabeth
Jag är urusel på att ana personers namn, däremot så kan jag säga till sambon; det ringde väl? det knackade väl på dörren?
Minuter efter mina kommentarer så brukar telefonen ringa och personer knacka på…skumt eller medialt? hihi…
#8 Jaaa!! :-D Hon älskade Ebba sa hon och osså dej L, sa hon till min andre son! *skratt*
Ja tänk, att hon pratar fortfarande om Ebba ibland….när hon tänker på polen. Igår sa hon att hennes mormor bor i thailand *skrattar*
#11 Hon e så goooo :-)
Hon fyller 4år i morgon lilla Tindra! *ler*