Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1159 ggr
Fjäril
6

Vår sol!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åå vilket underbart väder det är ute! Solen lyser och själen blir så glad.

Jag vet att det sägs att strålarna från solen (varma dagar) skadar vår hud och vi bör väl vara försiktiga för att bränna oss, men vi behöver solen, vi behöver ta in solen i oss.

I solen finns så mycket vackert vi kan hämta. Har du testat att titta upp mot solen för att beundra färgerna den utstrålar? Jag har sett regnbågens alla färger och jag brukar ta ett djupt andetag och låta detta gå in i min själ. Underbart.

Nu ska vi ut och cykla, vara i naturen och andas in ny energi - in med nytt, ut med gammalt!

Ha en fin dag!

Sajtvärd på Övernaturligt

Magi-cat
1

Härligt med solen, Fjäril!

Visst ska vi njuta, vi behöver, värmen och kraften från solen. Och D-vitaminerna!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

elin28
1

Jag är inte rädd för solen, tvärtom! Solen ger oss D-vitamin vilket är livsviktigt:) Likaså värme och ljus! Jag blir helt salig av solen:)

Carrolinline
0

Jag är rädd för den för jag blir röd som en kräfta av den men tycker om den ändå :D

[NeferNefer]
1

Solen är underbar och livgivande … fast vi riktiga blekfisar gör bäst i att hålla oss till förmiddags- och eftermiddagssol. Mitt på dagen gömmer jag mig nog för den.

Magi-cat
2

Viktigare än någonsin att vara ute i friska luften och njuta av sol och vår! ☀️🌼🌷🏵

(Iförda solglasögon och skyddande kläder. 😎)

Hur har ni det därute?

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen