Annons:
Etikettövrigt
Läst 390 ggr
Tant Grön
3/31/20, 3:09 PM

Skojiga spådomar

Spådde mig själv en gång och det kom upp att någon skulle fria till mig. Hade ingen kille då, så jag trodde ju inte att det stämde. Så när jag gick i stan kom det fram en fullegubbe och slog ut med armarna och frågade: Ska vi gifta oss. 😃

Annons:
Lussan20
3/31/20, 3:16 PM
#1

Haha, ja så kan det gå! Svarade du -JA-😉Mvh/WL🌺

Tant Grön
3/31/20, 3:17 PM
#2

Nej, han fick korgen. 😃

Hur är det med influensan, är du bättre nu?

Magi-cat
3/31/20, 4:09 PM
#3

#0 Den var bra, Tant Grön! 😃 Och vad bra att du inte slaviskt följde spådomen! 🥵😃

Drar mig till minnes att jag en gång blev spådd att jag skulle resa någonstans långt bort där jag aldrig varit, kanske Kina!
Det lät nu inte så sannolikt, men inte långt därefter blev jag bjuden på Kina-restaurang i en ort längre bort där jag visserligen aldrig varit, men särskilt långt ifrån hemorten var det inte. 😃


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Lussan20
3/31/20, 4:24 PM
#4

Den var också träffande😃

Tant grön! Nästan friska. Lite hosta på morgonen. Hoppas vi kan få en test om vi haft Corona. Har en miljon redan haft det som vissa säger så är det väl inte otroligt?

En väninnas man har det nu, gammal med Parkinson. Det lät inte bra! usch …Mvh/WL🌺

Tant Grön
3/31/20, 8:39 PM
#5

#3 Både din och min spådom stämde ju, fast inte som man hade tänkt sig. 😃
#4 Skönt att höra att du är bättre. Får väl hoppas då att det var Corona, så ni är immuna nu.  🙂

Lussan20
3/31/20, 9:24 PM
#6

Konstig önskan, men så är det ju!!!

!Vore bra så här i efterhand att få veta att man har lite respit. Det värsta är att mina lungor blivit så mycket sämre. Jag är andfådd även i vila.Men vill inte sätta mig på en VC bland massa folk ifall det var en influensa. En bekant som arbetar i vården sade att det gick en annan influensa, inte säsongsinfluensan utan en annan.

Hon testades pga att hon arbetar i vården och det var då detta andra virus. Allt är så knepigt, så man vet varken ut eller in. Nu måste maken byta däck på verkstaden, man kommer inte helt undan smittotillfällen som det känns.

Ni måste vara rädda om er alla, ta inga risker…mvh/WL🤗🌺

Annons:
Upp till toppen
Annons: