vad vill dom=?
hej.. jag tror att vårt hus är hemsökt eller iallafall några rum.,det är bara jag och min lillasyrra som har märkt konstiga saker. detta har pågått i cirka 3år men på senaste tiden har de blivit allt mer.känner att dom alltid är med mig exp när jag sitter vid datan eller när ja ska sova på nätterna,
har hänt att..min tv har gått på och stängt av sig själv precis när jag var påväg ut från rummet, och att jag tog ut en datasladd och lagt den på golvet men nästa morgon ligger den på bordet över datan. sen att natt vaknade jag till av att de stod någon liten flicka vid kanten av min säng.hon stod bara och kollade på mig. sen engång vaknade ja av att någon stod och hoppade i min säng!
sen engång när jag satt vid datan var det någon som flyttade några hårslingor från ögonen.
märker nu när ja skriver att ja känner att de är något som tittar på mig från höger sida.när jag tittar dit så ser ja nåt genomginligt som står utanför balkong dörren,,
jag vill få veta vad dom vill?och vilka dom är. någon som kan hjälpa..?

Ta kontakt med ett medium så kan du få hjälp med att kolla vem eller vilka som finns hemma hos dig och vad dom vill. Du kan titta i artiklarna, där finns en lista över rekommenderade medium.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hej.
Om du vill försöka att göra nått åt det själv, så ska du vara lugn o sansad, sätta dig bekvämt och, försöka tömma dig själv på dina tankar och känslor. Det är väldigt bra att innan du börjar känna efter vad du känner och tänker på, så när du känner nån annan vet du skillnaden.
Fråga vem det är. du kan göra det genom att tänka eller prata högt. Jag föredrar att prata högt, för det känns som jag är mer konkret då.
Sedan kan du om du vill skriva ner bilder du får in, ord, siffror, känslor, så att du kan gå tillbaka sedan när du slutar och titta vad du skrivit, (kan vara bra att göra i början då det kan kännas lite overkligt)
Be vederbörande Energi att lämna dig ifred. Tala om att du inte vill ha besök.
Att det tilltar är för att den inte får bekräftelse på att du uppmärksammat den.
Första gångerna kan man behöva göra det ett par gånger innan man får ordning på det.
lycka till Lilin.
Skriv om det är nått du undrar över

nu vet jag vem det var som stod utanför balkongdörren..
det var min mormor..kände igen henne direkt..med hennes kruliga hår.. hon gick bort för inte så länge sen..
men nu är jag istället nyfiken vad hon vill?=)

#3 Fråga henne vad hon vill eller ta kontakt med ett medium som kan hjälpa dig med det.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus