Vad känner ni?

Det jag känner direkt är att han är en omplacering, som har det lite jobbigt psykiskt nu. Jag känner en stark saknad, känns som det är en man som hade honom tidigare som vandrade över till andra sidan därav blev hunden omplacerad. "Timo" får jag upp i mitt huvud. Om det är hundens namn vet jag dock ej.
Annars känns hunden ung och busig i sinnet, trots sin ålder. Får fran att han är ca 8-9 år gammal. Fast just nu är han lite nere pga att han omplacerats.
Detta är vad jag får fram. Hoppas något stämmer iaf;)
Kramar/Carro

a blck dog i my first feelin.
#1 jodå, en hel del stämmer =0) Men jag väntar med att precisera vad tills några till har svarat *s*

Okej! Spännande =)
Tänkte att jag kan dra lite bakgrundsfakta… så nu kommer en del av det du skrev =0)
Det stämmer bra att han är en omplaceringshund. Hans husse fick diagnosen cancer och för ca ett år sedan köpte min fd sambos kollega honom. Jag vet inte om mannen har gått över, men det är ju inte alls omöjligt eftersom han var väldigt sjuk för ett år sedan. Timo, vet jag inte…
Jag väntar med att kommentera åldern =0)
Jag undrar nu om ni kan känna ngt om vad han tycker om sitt nuvarande hem, där han som sagt har funnits sedan ca 1 år tillbaka?
Jag har fin kontakt med honom och har fått fram en del saker, men novis som man är på området skulle det vara spännande att se om fler får fram samma saker som jag =0)

Trygghet, men ändå osäkerhet får jag fram? Det känns som att hunden kan bli lite nervös ibland och kan ha lite svårt att bygga upp nya relationer. Han känner sig trygg i sin nya miljö, ändå är det något som felar. Vet dock inte vad.
När jag tittar på bilden sträcker det till i mitt högra ben, precis som jag har någon skada där som återkommer då och då. Alltså känns det som hunden har/har haft problem med sitt högra bakbe. Det är någon muskel som bråkar…
Kul att en del stämde av det jag fick fram:) Är ju själv nyfödd inom att läsa av bilder, så det är ju kul att något stämmer:)
Kramar//Carro
Ingen mer som vågar?