Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettsorg
Läst 1835 ggr
galdra
0

Galdragubben

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har "Galdra" fått den begravning hon själv ville ha, en enormt värdig och rofylld avskedstund omgiven av sina närmaste och sina vänner.

Tack alla Ni på Ön för alla varma tankar och för alla fina inlägg.

Jag vill särskilt tacka Elisabath för Ditt fina initiativ med insamlingen, och tack Ni andra för bidraget till cancerfonden och för den fina blomsteruppsättningen, all heder!

Elisabeth och Drutten, Ewa fick en vit ros av Er var på kistan!

Jag skulle skrivit tidigare men har haft fullt upp med adventspynt, allt i Ewas anda, hon älskade 1:a advent mer än själva julen då hon fick utlopp för sitt skapande i hemmet, Ni förstår det är ett tufft arv men nu är det fixat och jag vet hon är stolt.

Så tack igen, jag håller kollen på Er.

Kay

Bybo
0

Hej GaldrasKaygubbe!

Tack för att du skriver. Och vad duktig du är må jag säga, jag har inte fått upp nån adventsstjärna än…

Varma kramar/ Pia

bjarvamor
0

Hej Galdragubben! Tack för bilden på blommorna som du har lagt in här! Vad fint att du orkar fixa julfint i Galdras anda hemma hos er! Jag är säker på att hon är stolt över dig, och att hon är med dig och vakar över dig på olika sätt! Kramar till dig./Bjarvamor

drutten53
0

Hej Kay…tack för ditt inlägg och bilden..Vad bra att du har haft ork med första-adventpyssel..både för dig o din älskade..saknar henne så..tack för att du fixa min ros till galdra..finner inga ord..men Kay… önskar dig och rickard..en första advent..var rädd om er..så hörs vi..jättekram till er båda…/DRUTTEN

ps underbar blomuppsättning

Elisabeth-J
0

Tack Kay!

Och stort Tack för att du satte in bilden och Tack för att du gav en ros från mig Glad

Ja hon är nog med och hjälper dig med alla adventssaker och gardiner, ett tufft men roligt arv du har fått Flört 

Vi hörs och var rädd om dig! Kramar!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

junetta
0

Hej Kay/Galdragubben! Vad du är omtänksam som delger oss från Galdras begravning. Tänk så fantastiskt att du orkar att "stöka" nu till advent. Jag är säker på att Galdra hänger dig över axeln och kollar så allt blir som det ska. Jag önskar dig en fortsatt bra advent. Kram Karin

KalleN
0

vad fint många varma kramar

Kalle

Celia
0

Kramar, Cecilia

[Hellas]
0

Kramar /Hellas

Pia-F
0

Varma kramar // Pia

Brokenfether
0

Vilken ork och kraft du innehar mitt i din sorg. Va rädd om dej och sonen..Kram

Vibeka
0

Tack för att du delar med dig Kay, om nån advents pryttel är "borta" och dyker upp igen så är det säkert Ewa som skojar med dig lite nu när du ska pynta Flört

Kram till dig och sonen!!

Carina

EwaKristina
0

Tack för att du orkade dela med dej från Galdras begravning….Kram till er båda!

Tuva-Lena
0

Många varma tankar till dig och din son under advent!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Morsan1
0

Kay, tack!!!

Kramis Morsan Åsa

Rocktjejen
0

Väldigt vacker blomsteruppsättning det blev och tack för att du orkar skriva till oss här mitt i sorgen.

Varma kramar Eva

[Lady-Oona]
0

Mitt  i all sorg, saknad och förtvivlan finns en strimma av Ljus, nu VET Galdra allt det vi andra tror på och söker bevis för…..nu har hon fått se och erfara Ljuset.

Allt gott i forsatt vandring här och nu

Kram Lady Oona

Tiia
0

Varma kramar tilll dig och din son 

Tack för att du satte in bilden,blomsteruppsättningen är jättefin.

FiaH
0

Varma kramar till er båda/ Fia

Hoppfull
0

Ta väl hand om er nu!

Mvh

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

MariaJ
0

Vill ge er båda varma kramar och kraft till att gå vidare in i nästa steg i livet. Tänk på alla ord och alla minnen ni har tillsammans, och låt dem följa med som en del av er… kram och ljus till er // MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör