Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 624 ggr
Benkan
0

En liten flicka...

Hej!
jag måste berätta om en upplevelse som jag och en kvinnlig bekant hade för några år sedan. Vi var med hennes hund på en före detta fotbollsplan, numera ett parkområde. I ena änden en lekplats, som var alldeles tom för tillfället, i andra änden en skogdunge, där jag stod, och hon och hunden mitt på planen, hon släpper hunden som på några ögonblick är hos mig, ganska direkt efter kommer även matte in till oss. Det går kanske 30 sek till en minut, så kommer en flicka insmygande, i kanske 10-årsåldern. Jag tittar dit, men säjer inte hej som man normalt gör när ett barn eller annan vuxen kommer på det viset, utan jag känner nåt obehag, som att nåt inte står rätt till, och tittar tillbaka på hunden och matte. Flickan kommer fram, frågar om hon får klappa hunden, han bryr sej inte nämnvärt, och "matte" frågar flickan var hon kommer ifrån. Hon svarar "från lekplatsen"  … Det var bara det att den var tom på folk överhuvudtaget.. då ryser det till rejält i mej. Ok, vi går strax efter ut därifrån, sneddar planen mot bilen, när vi är nästan framme sliter sej hunden och springer över vägen, vi går över efter den, får tag i hunden genast, vänder oss mot bilen igen, men VAR ÄR FLICKAN???? Inte ett spår efter henne, inget att gömma sig bakom inom avstånd så hon skulle hinna dit, hon gick bredvid oss till hunden slet sig, sen vet vi inget mer… Tänkte inte mer på det förrän vi kom hem, då frågar hundens matte, "kände du nåt konstigt när flickan kom?" Då stelnade jag till igen, och vi började fråga varann hur allt gått till, och var hon tog vägen, men vi blev inte kloka på det. Min kvinnliga vän har sedan unga år upplevt närvaro, och ofta varit mottaglig för övernaturliga saker, men aldrig jag, förrän då.. Vad det nu var…

Ync
0

Oj, det låter ganska läskit..
Jag har tyvär inget som förklarat nått.