Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 630 ggr
Azgaron
0

Vad är detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle ta den här bilden för att visa upp vårt nya fynd i ett helt annat sammanhang, men när jag kollade på bilden syntes de här "fläckarna" också.

Vet inte om jag är i rätt topic? Vänligen flytta isåfall! 

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

KuroTenshi
0

Ser ut som Orber tycker jag! ^^

Azgaron
0

OK, tyckte det med, men jag var inte säker då jag inte tidigare kan komma ihåg att jag sett det på bild "själv" eller snarare på nån av mina egna bilder. Min sambo brukar påstå att det finns nån slags närvaro i huset, men jag har inte själv upplevt något eller så har jag nog stängt av Glad Får nog ta en ny funderare på det hela nu Glad

Azgaron

KuroTenshi
0

Du ska nog lyssna på din sambo. ^^ Finns det Orber i huset har ni någon där med er. :) nja, det beror ju på hur öppen man är för det hela. du kan ju ha hört eller sett saker men som du inte uppfattat som något onormalt ialla fall. ^^
Håll ögon och öron öppna så ska du se att du lägger märke till närvaron! Glad Om du nu inte vill stänga bort det, that is. Oskyldig

Azgaron
0

Jo, hon har säkert rätt, och jag antar att jag i nuläget är mer stängd än vad jag önskar att jag vore. Jag känner att jag behöver öppna upp mig mer för univerum eller hur man nu ska uttrycka det. Problemet är att jag inte riktigt vet hur eller låser mig där också.

Azgaron

FannyVAnton
0

Orber tycker jag :)

BranDuir
0

när jag tittar på bilden dyker en femtiotals låt opp i huvet….nynnar…..dam dam dam dam damm damm bi do bi damm damm damm damm dam…..yeah yeah yeah yeayeaaaahhh…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

BENNYP
0

En vanlig bokhylla ?