Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 1635 ggr
Playja
0

Brokenfether! :0)

Var inne på sajten Ab igår å såg att Broken var krasslig och eftersom hon även är Medarbetare här på ön vill jag ge denna glädjespridande tjej en "krya på dig ros".

Elisabeth-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Krya på dig broken, hoppas att du snart blir bra igen.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Celia
0

Skickar en sexa whiskey och ett skumbad till dig broken :)

Kram, Cecilia

Vibeka
0

Varma kramar och krya på dig!!!!!  Carina

Bybo
0

Ja me, så klaaaart!  Av mig får du ett knippe rödklöver!!  Tomt här när Broken rehabar….Varmahelandekryapådigkramar!!

Pia-F
0

Jag har letet och letat efter en fin blomma…men hittade ingen som var tilltäckligt fin….skickar en mental blomma så länge och fortsätter leta…..

Massor av varma, healande och stärkande kramar // Pia

Brokenfether
0

Näää,va rörd jag blir nu…Gråter TACK så hemskt mycke ni underbara människor.

Jag går inte på alla cylindrar just nu,åkte in akut med ambulans i måndags morse efter en natt av plågor i magen,jag hade fått tarmvred.Föda barn är ingenting mot dessa plågor.Har hört om tarmvred förr och trodde väl aldrig jag skulle drabbas av det. Nåja,jag äter soppor och vilar….så tills jag är reko igen så bara läser jag lite här mellan vilostunderna.

Massor med Kramar till er alla….ni värmer verkligen mitt hjärta.Glad

Tiia
0

Krya på dig,Broken.Kramis

River-Lord
0

#6 Usch..Det lät ingen roligt.. Krya på dig…

/RL

Lionadh
0

Krya på dig Brokenfether!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

zeretki
0

Skickar blommor, choklad och en stilig karl att ta hand om dig! :D

Brokenfether
0

Tack åter igen…#7 #8 #9 Och #10 Hahaha…jag ska hålla öronen på spänn om det skulle knacka på dörren…Flört Kram till er alla

EwaKristina
0

Ta hand om dej Broken,och krya på dej så gott det går….Kram

annemarili
0

_Krya på dig och ta det lugnt och vila.

Kram
Anne Mari_

drutten53
0

krya på dig broken…kram

TantAlma
0

Krya på dig vännen! Kram Alma

[Hellas]
0

Krya på dig Fjädertjejjen! Hoppas vi hör av dig imorgonkväll för lite småtrams

Skogskraft
0

Brokenfether
0

#12 #13 # 14 #15 #16 Tack så mycket…Stor kram till er..Skrattande

#17 Tack snälla Skogis…vilken gullig bild..haha.. Skickar krya-på-dig Kram till dej…Skrattande

Happyspirit
0

Nä, men stackars dig!!Gråter Tarmvred är inte att leka med…… hoppas du mår bättre snart….Skickar blommor i ett stort fång, vackra ljus och välmående.

Kramis Anki

Brokenfether
0

#19 Tack HappyS…Glad Jag fick rådet av ambulanspersonalen att inte vänta så länge nästa gång på att ringa efter hjälp..Ledsen Man tror ju saker o ting ska gå över av sig själv,men nu vet jag hur det känns och får jag det igen så åker jag in på bumsen.Glad Kram

Happyspirit
0

Ja det är BRA…vi lär så länge vi lever *ler* Oh, vad hemskt ändå har hört att det ska göra fruktansvärt ont med tarmvred. Men OM det händer igen så känner du i alla fall igen varnings symptomen nästa gång och det är ju bra. Har du fortfarande ont? Ömt? misstänker jag……

Kram

Brokenfether
0

#21 Ja,det gör nåt kollosalt ont och kommer i intervaller…känns som man ska sprängas i bitar,mår illa,kallsvettas och jag fick nervchock och frossa,tillsist låg jag i hallen och väntade på ambulansen och då höll jag på att svimma.Fick morfin i ambulansen,så sen babbla jag hela vägen in…Fot i munnnen

Jag har ont i hela magen fortfarande och är som du säger öm.Vågar inte äta annat än lite macka med Varma-koppen soppa,men jag öser i mig vatten…Glad Kram till dej..

Pia-F
0

Hoppas du mår bättre nu Fjäderflickan… här får du en gosenalle….Och varma nallekramar av mig.. Ok, du kan väl får en blomma oxå..

[BigMama]
0

Uschiamej! Varit upptagen med livet och inte vart inne på ÖN mer än snabbgluttat… Måste bara få skicka krya-på-dig-hälsningar! 

Kramar från snörusket i Norrland

Brokenfether
0

Tack ska ni ha…ni är verkligen upppiggande..Skrattande Kan meddela att jag mår rätt bra nu. Äter nästan som vanligt,så det har säkert varit ert stöd som hjälpt till…Flört Tack….Kram till er alla..