Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 260 ggr
Rosknopp
0

oxå nykomling

Hejsan!Glad**

Jag är en tjej som hunnit bli snart 60 år och jag ska be om att få tala om att jag inte känner av det alls. Jag är glad och sprallig näst intill barnslig, tycker jag själv!

Jag håller på med healing och kanaliserar eget material tillsammans med min man. Vi har förmånen att ha samma intresse så vi har det bra förspänt om man säger…

Mitt intresse för att hjälpa folk började när jag var liten men jag fick aldrig "tid" att fundera ut vad det var som var mitt "kall" här i livet men efter mycket upp och nergångar där nära och kära dött och lidit av sjukdom så har jag nu fått kläm på det hela. Det är inte så svårt att gissa… healing och andlig utveckling är min grej.

Har haft några sanndrömmar som berättat för mig vad som skulle ske i framtiden men man tog inte riktigt fasta på dessa drömmar förrän de gick i uppfyllelse. Allt detta blir för långt att berätta om men skulle vilja göra det….det får bli en bok om några år istället.

Mina närmaste vill inte riktigt tro på det jag gör men det är förståeligt när allt detta kommit så sent i mitt liv, alla förstår en dag likväl…

RosknoppCool

**

Elisabeth-J
0

Välkommen hit! Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Sissan3
0

Hej o välkommen hit  RosknoppGlad

Bybo
0

Heeeej! jag brukar inte hälsa folk välomna pgr avv att jag skäms om jag då missar nån….

Men, nu hm…Välkommen :-D

drutten53
0

välkommen hit

Celia
0

Vilket fint namn - välkommen :)

Happyspirit
0

Hej och Välkommen hit!Skrattande

Rosknopp
0

Tack alla rara vänner för ett så snabbt välkomnandeFlört

Ljus och kärlek, RosenknoppKyss

Morsan1
0

En rosenknopp har vi alltid behov av! Den är vacker att se på och skänker stor glädje!

Välkommen hit!

Kram Åsa

Helleh
0

Välkommen in i värmen :)

maiya
0

Välkommmen hit.Glad

AnkiH
0

Hej o Välkommen !Skrattande

TantAlma
0

Tjena och välkommen hit…

Brokenfether
0

Välkommen…Glad

mariaef
0

Hej Rosknopp och hjärtligt VälkommenGlad!!!

Rosknopp
0

Tack alla vänliga själar Oskyldig

Ljus och kärlek RosknoppKyss

Hoppfull
0

Välkommen :-)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Pia-F
0

Välkommen…