Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 805 ggr
Playja
0

Maria J

Att jag sitter här (seriöst) med tårar i ögonen efter ha varit inne på Healing i fokus. Nu har skiten tagit grepp om den sajten oxå med puckon som försöker förstöra stämningen där inne. Maria J .. försök att inte bry dig om dessa… på ren svenska IDIOTER som är ute efter att förstöra. Du gör ett jätte jobb med din sajt. Så jag vill ge dig lite respons å en blomma så du orkar fortsätta med ditt fina jobb. Sen som jag skrev på healing i fokus till dem som sabbar. DET NI SÅR FÅR NI SKÖRDA! Det tror jag på av hela mitt hjärta.

*stor lååång kram från mig till dig  MariaJ*

Skogskraft
0

*instämmer till 250 %*

Elisabeth-J
0

Håller också med. Dom ska bort direkt även där!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

TantAlma
0

Kram från mig med… Sabla typer som inte har annat på sig en att ge sig på andra.

EwaKristina
0

Förstår dej,då du skriver detta med tårar i ögonen.har setat med tårar i ögonen,då de attackerat Elisabeth,och känner likadant med MariaJ.Men trots allt,så gläds jag åt Maria och Elisabeth´s fantastiska styrka,som gör att de sätter sej över,sånt som avundsjuka och förtal.Skickar en varm kram till er båda,och ni vet,att ni har vänner,riktiga vänner i de flesta medlemmar på iFokus!!

MariaJ
0

Tack snälla ni.. Nu kommer mina tårar också i ögonen.. Jag har liksom inte tid med strulpellar och personer som försöker förstöra för mig och Elisabeth.. Vi har fått nog av det nu !! jag har varit låg de senaste dagarna, men efter samtal med Elisabeth och en styrka från andra sidan, så¨har jag nu fått nog av att bli dränerad..Tanken på alla er som är på healing.ifokus i seriöst syfte, och som brinner för detta som jag gör får mig till att vilja gå vidare som sajtvärd…  Jag säger nu STOPP !! Jag gör det jag tror på och jag låter inga stoppa mig i min tro, varken om min sajt eller om min verksamhet..

Jag är också övertygad om att det man ger, får man tillbaka en dag.. Jag försöker bemöta alla lika och är öppen för alla människors sätt att vara, men jag kan inte acceptera när man går till personangrepp mot någon människa. Jag har levt ett liv förr där polisen sa till mig efter flera års trakasering av en man, att jag skulle byta identitet,, men NEJ.. Jag vill inte, jag hade inte gjort något fel det var ju han som trakaserade mig som borde få sitt straff.. Jag hoppas att det blir så i dessa fallen som varit här på sajterna, att rättvisan kommer in och ger de människor som inte kan uppföra sig en riktig näsbränna..

Jag vill ju tro gott om alla, jag är sååå blåögd och dessutom så verkar jag aldrig lära mig att alla människor inte vill mig väl.. Så är det tyvärr.. Men jag är inte hämndlysten mot människor som sårat, kränkt eller skadat mig, det finns inte i mitt sätt att tänka, utan jag överlämnar allt till ödet och till livets flöde.. så får vi väl se vad som händer.. !!!

Tack än en gång för er positiva energi till mig !!Skrattande

Kramar och ljus till er alla ///  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

zeretki
0

Stor kram och goda vibbar till dig! :D

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sänder dig en björnkram..håll modet öppet..stå på dig vännen..vi hjälper dig…/drutten..småler den lilla ängeln är jag…hi hi

Erika-A
0

Detta har jag totalt missat!!! Vad tråkigt!!!! Skikar massor av energi till dig Maria!! <-----BAMSEKRAM------>

Brokenfether
0

Är helt ovetandes om vad som händer på din sajt Maria,men du får styrke kramar från mig med. Plocka bort varenda illasinnade "nösse" från din sajt….bara väck med dom…Skrikandes

Kramar..Broken

Happyspirit
0

Ja, kan du inte låna Elisabets skogskraft. Han slänger ut alla utom fem så blir vi sammanlagt tio kvar *ler* så kan vi slå ihop forumen. Litet och mysigt bara……. Nice. Skrattar Högt!!!!!

Nej allvarligt! Jag skickar dig massor med styrka och ljus för att du ska orka Maria!! Ljus och Kärlek från Happy kan räcka en liten bit på väg….och med alla andra som också skickar och stöttar ditt goda arbeta så kan det räcka en ännu längre bit på väg. Plus din egen styrka och din Kärlek för det du gör så är du i hamn vännen. Happy önskar dig LYCKA till. *blink*

FiaH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skickar också massor med ljus och kramar till dig Maria, det är du värd. Kram från Fia

Kinna1
0

Jag gör som Fia skickar massor med ljus och många kramar till dig min vän. Du är den härligaste människan som jag har träffat och jag är så glad för det!!! Du är speciell ska du veta. Du vill alla välGlad

Kramizar Kinna