Varning! Läs inte detta!
Läs inga fler inlägg av mig heller. Jag är farlig. Jag har åsikter & humör, & jag är så oerhört fräck att jag inte skäms för det.
Jag är så hemsk & använder bara hårda ord hela tiden, eller hur? De gånger jag skriver annat än verbala snytingar åt folk som irriterar mig, så suddas genast både text & folks närminne ut fullständigt, allt som syns är bara så hemska saker att folk kissar på sig & inte vågar skriva nåt mer, ty jag är ju farlig, jag kanske kan hoppa ut ur deras skärm & bitas…
Jag är van, i flera års tid har jag läst pipande protester från alla som inte tål annat än gullig sockervaddsgegga & små rosa keruber. De hittar även in på min "riktiga" blogg & kvider. Som vanligt bryr jag mig inte. Jag skriver som jag skriver. Rakt, ärligt, utan hyckleri. Skulle jag sluta med det vore det självutplåning.
Många förtjänar verbala käftsmällar, andra skulle behöva ryta i lite själva men vågar aldrig. Jag skriver för dem åxå, som sitter & tiger men skulle vilja drämma till med ord. Ty är det nåt jag kan, så är det att skriva & formulera mig. På nätet, denna pseudovärld, kan jag ta ut svängarna & peppra på med kraftiga ord & liknelser, men är ni så totalt urkorkade att ni tror jag skriver exakt likadant i t.ex mail till myndigheter, eller rentav talar likadant i sociala sammanhang? THINK.
Skriva är min säkerhetsventil, istället för att supa, knarka eller misshandla folk. Om de som klagar hade sinne för nyanser, skulle ni se att jag inte skriver liknande saker hela tiden, utan bara snear ur på den sorts människor som av nån anledning tycker det är skitkul att regga sig på ett forum som de inte gillar, fullt av folk som är intresserade av nåt de inte heller gillar, & där skriva flera kilometer dravel om hur de inte tror på medium, andar, you name it, eller bara sitter & fjantar sig med frågor som är så glasklart krystade & löjliga att de inte går att ta på allvar. Sånt stör jag mig på. Jag gillar detta forum & fler därtill. Om ni som nyss reggat er & inte vet ett skit om hur det sett ut här de senaste månaderna, men genast går till angrepp på hur framförallt jag skriver, bara för några minuter kunde ta del av debatterna på "Värdsajten" skulle ni nog kissa på er en gång till. Ty där diskuteras om alla dessa praktarslen som är med i 15 forum, intresserade av ETT, där de sköter sig medan de vräker ur sig skit, skapar dålig stämning & bråkar i de övriga, tills de blir av med skrivrättigheterna & kommer tillbaka med nya nick…
Men som sagt, jag är ju ett elakt monster som bara skäller på alla som har en annan åsikt än min, skriver aldrig nåt snällt om nån utan bara hugger på allt & alla, särskilt små rara troll som reggat ännu ett nick för att trasha ännu ett par forum med sin sjuka "Vad ni än debatterar så är jag EMOT! Sådeså"-attityd.
Så, om ni ändå läst ända hit, sluta genast, jag är ju farlig.

Ha ha,du är inte att leka med du,jag avundas dig som vågar säga ifrån,önskar jag kunde göra det mer själv,,utan att oroa sig hela tiden för vem man trampar på tårna..,så go for it! 
Kram Sol
OK, jag lovar , jag läste ingenting 
nja det gjorde juh inte ont 

Jag har också lärt mig att våga säga vad jag tycker. Lindar det dock i bomull då jag vet att alla inte är lika starka här i livet.
Tar fram det positiva först (det finns överallt) och sen kommer "bomben" i bomull ;)
Läste rad 1-2 och den sista 

Ärlighet varar längst
Så jag vågade läsa 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hrmm…farlig? Haha…ja din tråd om chokladen var ju riktigt obehaglig *ryyyser*. Man fick ju abstinens! ;)
Det är lugnt, jag blundade då jag läste….
Även jag vågade läsa detta
Det är det som är så bra med dig, du står för vem du är

Ja, jag vet inte….. Får en kluven känsla med dig……. Får en känsla av att det är en roll du tagit på dig. Har svårt att tro att du skulle vara så bitter och negativ och ibland hatisk och fördömmande i verkligheten, som vissa av dina inlägg är. Jag tror att du är mycket intelligent person, som spelar en roll, som bara är en liten del av det som verkligen är du…….Jag kanske inte ens borde skriva nåt….men fick en stark känsla bara av det.
Whath ever…………………………Alla fyller vi vår funktion nån stans.

Jag vågade också läsa men jag blundade halva tiden? Kram Skogskraft! Det stärker mig att du är som du är…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Haec satis sunt dicta nobis.
Som vanligt älskar jag att läsa vad du skriver. Men det tycker folk säkert bara är "fjäsk" och att jag mobbar någon annan genom att tycka det…
hehe jag läser men skriver inte så mycket här men inte tusan är du nå bitsk inte??
funderat på att byta namn till mårran?

Nil novi sub soli.
Visst sjutton ska man säga vad man tycker! Jag tror bara att man kan tjäna på att vända på argumenten och som Celia säger linda in dem i bomull. Man kan få folk över på sin sida genom smart retorik!

#17 Hi hi hi jag läste:" smart erotik"!!! Får nog skaffa nya glasögon…..

Jag kan inte lova något jag inte kan hålla
jätte bra att du skriver det du känner…. det ska man göra tycker jag…..fortsätt vet ja ser fram mot fler inlägg av dig

Hahahahahaha… du är helt underbart härlig.. klart som den att jag fortsätter läsa dina inlägg!
/suss
Jag gillar dig !!! 
Nu jäää…ar, sa musen som röt! Ha, ha! Heja på Skogskraft! Det är ju inte förutan som du har lagt "kraft" i ditt nick, eller hur? 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Jag bara älskar att läsa dina inlägg Skogskraft.
Jag kommer ihåg då du för första gången kom in på healing sidan, jag tänkte direkt vem är nu denna spännande typen !! Jag lade inte någon värdering i mina tankar, utan öppnade mig bara och släppte in dig direkt.. Och där har du varit…Du är en spännande kille med mycket innanför skallbenet..Du är klockren i det du skriver och jag tror att du kan beröra många själar med ditt sätt att vara, både innanför och utanför ÖN och Healing..
Du verkar vara en fantastisk Medarbetare på ÖN,, så go for it !!!!
Alla gillar inte det du skriver, men då får de nog rannsaka sig själv tror jag,, Att skriva vad man tänker är det inte många som gör,, och även om de gör det, så blir det inte så väldeisignat som dina inlägg !!
Fortsätt att skriva,, det kan du !!!
Kram på dig // MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Jaa…jag som lider av orballergi….Skogskraft…stå på dig….! Jag kan vara nog så bitsk ibland…och jag tycker det behövs annars drunknar alla seriösa och utvecklande inlägg i , USA influerad dollarandlighet….och Lunarstormsmagi….!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Jag gillar oxå att dina inlägg,oftast är så klockrena och ärliga. Inte ska du ändra på dej för att andra inte kan ta det du skriver. Ärlighet varar längst! Så är det bara! 

Som i monpol gå vidare till gå ?

Bra rubrik Skogis! Om jag får lova tt kalla dig dig det utan att du blir arg, hahha? Det finns ju som tur är ganska många här på ÖN som kan läsa "mellen radera" när det gäller dina inlägg, och vi vet vem "du är"! Jag gillar dina inlägg, de ruskar om en ibland, och det behövs sannerligen! /kram
#18 Hihi! Med smart erotik kan man definitivt få över folk på sin sida! 

… läste med ett öga…Jag tycker att du skriver bra och står för det (0ch kanske skirvier du lite för mig med ibland, jag är urkass på att skriva så att det förstås på rätt sätt)

#13 Inte en chans att du har sagt nog om detta! Övertygad om att du läser allt i denna tråd och att det kliar i skrivtarmen! Kom igen nu *killekill under hakan* kommentera, kapa vid fotknöklarna, spaka mej, stånga mej gör vad du vill..(det sista var delvis ett citat ur Ferdinand…)
#16 Nej inte mycket nytt under solen, men detta ämne måste nog få ventlieras i det oändliga.
Och du Skogskraft:Si vis pacem, para bellum!
Och till alla E-troll:Fac ut vivas!
Jag vet inte vad syftet är med att använda latinska citat, men vill man göra sig förstådd på forumet så är nog svenska språket att föredra.. 

Skogskraft, du har poäng i det du skriver.
Själv är jag mest en "doldis" som sitter här o på andra i fokus-sajter o läser men sällan skriver. Givetvis har jag åsikter (det ska gudarna veta; om det mesta
) men jag "orkar inte/ vill inte ödsla energi på meningslösa inlägg i trådar där det känns som diskussion inte är "på riktigt" om ni förstår hur jag menar.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

#33 Som man ropar i skogen får man svar
eller
Quidquid latine dictum sit, altum viditur =D
Men visst: Man skall tal med bönder på bönders språk och med lärde män på latin. (och det är inte fult att var bonde…)

#33 Helt rätt, jag tyckte det bara var lite roligt! Jag kan bara lite latinska citat på Asterix och Obelix nivå, men tycker att det är så intressant, men helt OT förstås!
Det jag skrev till Skogskraft betyder: Vill du ha fred rusta för krig.
och till e-trollen: Skaffa er ett liv för fasen!
Förlåt! (Errare humanum est - Det är mänskilgt att fela)

#36: Kör på, du, jag diggar latin själv, som du nog sett redan.
At ingenium ingens inculto latent hoc sub corpore.

#37 Ha! Menar du att JAG är ovårdad? Jag är BARA intelligent! Och välvårdad!
Veritas odium parit!

#38: Nej, menade mig själv.

CUR ETIAM HIC ES???? Nu får snart bannor…….
Huvudsaken är att ni trivs, och det verkar ni ju göra så fortsätt gärna!
Och vill ni riktigt gotta er i latinet så kan kanske Skogskraft skapa en artikelgrupp som han kallar "Solo por lenguas latinas.."? 
Hehe monster säger du? Då bör du byta bild till monstret i Monsters Inc, den stora.. Sullivan eller vad han heter, för ni är nog lika tycker jag ;)

Guta kavat lapi den, non set vi sate cadendo. Inte så bra på att stava latin nu för tiden, men ni som kan det förstår säkert vad det står! En fras vi fick lära oss i skolan för cirka 500 år sedan!
oj vad du är gammal!
Ni som kör med latin- det vore ju toppen om ni som sagt översatte som ni gjort med en del för själv älskar jag språk och det är alltid kul att få lära sig nåt nytt.

#44 - Lite latin till dig :) http://www.johny.nu/citat.asp
tack #45! den sajten var bra att ha!

Hörni, folks, nu stänger jag tråden.
Varför?
Vill inte se den uppknuffad & aktualiserad hela tiden, nu gäller nya friska tag & gemensam front mot de som inte har nåt här att göra…. tyvärr har de redan gett sig på healingsidan istället.
Tack för stöd & uppmuntrande kommentarer, gör att jag orkar med när några skriver ur sig hat mot mig.
May the forest be with you.