Be en bön!
Jag vill be er om hjälp att skicka ljus och healing till Jessie och Hugo som igår kl14.10 fick en liten son men som tyvärr föddes alldeles för tidig och därför dog idag kl7.20.
Det är med stor sorg jag nu skickar healing till föräldrarna och ljus och kärlek till Hugo Jr!
Tacksam för all er hjälp här på ÖN.
Med ljus och värme
Joakim

Jag kan nog inte skicka någon healing" inte vad jag vet att jag kan" Jag ska tänka på dem o lilla änglabarnet med kärlek o värme o hoppas det hjälper lite.
Instämmer i det Kerstin skriver. Gör så gott jag kan. Men här finns ju så många duktiga som säkert finns med
Var rädda om varandra
skickar varma tankar till Jessie o hugo.. O sänder en varm kram till dig hjärtat..

Jag skickar tankar och ljus till dom alla tre.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Åh vilken sorg, självklart ska jag skicka så goda och varma tankar som jag förmår!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

sänder tankar till alla tre jag med..

tänder ett ljus för dom alla

Ska försöka sända…

Jag skickar också….
Jag skickar också Ljus & kärlek samt Healing till alla tre
Sänder ljus och värme till dom.
Allting är möjligt
Sänder ljus och kärlek.

Sänder ljus till dem alla tre!!!

Så sorligt. Min syster och hennes sambo misste sin son förra sommaren i juli. Han blev 20 minuter gamal.
Tyvärr så står man helt ensammen när en sådan tragedi drabbar en. Många gånger blir man helt själv, vänner drar sig undan, grannar som sett en undra om man nu fått barn, arbetskamrater kan ha svårt att förstå. Och framför allt man får söka och be om all hjälp själv, finns inga krishanterings grupper som rycker in och hjälper en. Är skamligt när vi lever i ett samhålle där det ordnas krishantering så fort något annat inträffar.
Så även om jag inte har förmånga an heala så sånder jag mina tankar till dina vänner.

Detta berör i allra högsta grad,och mina tankar finns hos dessa föräldrar…

"En ängel kom, log och vände om…"
En hemsk förlust
Beklagar verkligen!
Varma tankar, Cecilia

Ber en bön för familjen…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Sänder varma tankar och djupt deltagande.
Tankar å kramar till dom
Lovar att skicka dom en tanke & en kram, skicka healing kan jag inte :(
Har själv en prematur son, 7 v för tidig, men jag hade lyckan att få en frisk & stark son.
Sänder healing

Era barn är inte era barn. De är söner och döttrar av livets längtan efter sig själv. De kommer genom er men inte från er. Och fastän de lever hos er, tillhör de er ändå inte.
Kahlil Gibran
Jag skickar en stjärna till familjen!