Jaha, jultider igen...

Kul bild 

Oj, taskig tajming för tomten 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Förtappade människor som förlustar sig mitt i julefriden!
Bra att tomten kom, sex får man syssla med efter annandagen!

Tomten behövde få se nåt skoj han också 

Inte sådant! Han är en skötsam och gudfruktig man! Hi hi hi

p;.. Hahahahahaha…

#5 - Inte då! Tomten är ju far till alla barnen ;)

#7 Jamen j----r, det har du ju rätt i…..

#8 - 

Tack Skogskraft! Jag garvar läppen av mig… Jag ska ju fira ensam med gubben? Och skorsten har vi också…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
#5 Ha ha morsan, vem har påstått att tomten är en skötsam och gudfruktig man?
Inte är då våran tomte det iallafall!

#11 Då har ni en förtappad tomte Junetta! Då får banna honom när han kommer på julafton! Men klapparna alltså….
Vi har sån otur med Tomtarna, fattar inte. De är så perversa och otäcka. Niclas måste ut varje jul efter tomten varit här och jaga han med motorsågen…….. Ungarna säger …..pappa nu missade du tomten igen och han tafsade på mamma. Så varje år får vi sparka tomten, men likt förb….. så kommer det en lika dan igen. Morsan var får du tag på din Tomte??? Skulle verkligen behöva en ny sort i år!!

Det är min far som är tomte! Således slipper jag tafs och skamliga förslag! Du har anlitat fel tomte Ankie! Hi hi hi
Jaaa, en bra ide. Kanske Niclas slipper åka och köpa tidningen i år igen. Kan ju faktiskt fråga min Pappa!!!! Tack för iden. Att jag inte kommit på den tidigare. *ler* 

Om man vill leka tomte kan man ju ta det senare när barnen somnat, ljusen brunnit ner och man är lite varm om kinderna av glöggen och julefriden!
Ja, precis *ler* Men då är tomtemor trött efter allt julstök *fniss*

Det behöver inte ta så lång tid! En liten stund kan du nog hålla ut!
Fniss
Jaaadå!! ingen fara på torpet….. hihi

Tar fram veckans garv en gång till… Njut! Tack Skogskraft.
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Pass på era snuskhumrar! Annars kanske "storbjärven" kommer och tar EERRRrr på julafton! HAAA!
Storbjärven VET mina ungar vem det verakra vara !!! hahahaha…Låt´n komma ba!!! Hahahha