Nykomling
Jag är ny här på övernaturligt.. eller jag har varit här och läst inlägg i flera månader men inte skrivit något förens idag. Så nu tyckte jag att det var dags att presentera sig.
Jag är en 27 årig tjej som tidigt valde bort mina förmågor för att jag tyckte det var väldigt obehagligt. Och tappade tron helt när jag inte klarade av att frammana det jag ville. Och som dem flesta vet möts man av väldigt mycket skeptisim och fördomar och att vara annorlunda är inget man strävar efter som tonåring.
För två år sedan mötte jag en ande igen, och det var i ingen bemärkelse en positiv upplevelse så återigen blockerade jag mig om möjligt ännu mer.
Fast jag inser nu att jag inte kan komma ifrån det och försöker istället hitta en balans och kunskap i att kunna stänga av.
Alla tips på kurser och litteratur är hjärtligt välkomna. Och så klart hjälp här… ;)
Tacksam för hjälp

Välkommen!
Hoppas du kommer gilla ÖN!
Kramisar Åsa
Varmt välkommen hit Nicciz 

Välkommen! I artiklar finns det en del om kurser och även i trådarna. Det finns 2 kategorier om kurser där så du kan kika runt lite och se om det finns något som passar dig :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Välkommen in i gänget

Tack allihopa… *går och gräver ner sig i artiklar och annat matnyttigt…

Jag är också ganska ny! Hoppas du ska trivas här!

Välkommen.Hoppas du kan få hjälp här det finns många kloka som kan hjälpa dig.Dock inte jag jag kan bara vara en god kompis

Välkommen, jag känner igen lite från din situation, jag stängde av mig omedvetet, dock.
Här kan du nog få hjälp med att trimma ditt inre & dina förmågor/gåvor, är jag rätt säker på 

Är det vanligt att man känner sig motarbetad när man verkligen bestämt sig för att ta itu med det, eller är det mitt undermedvetna som spelar mig spratt… jag har sökt bland artiklarna och hittar inget av det jag jag kände att jag sökte. Och nu hittar jag inte ens min pendel.. som oftast ligger på samma ställe i bokhyllan bland barndoms sakerna..
ååh vad ledsen jag känner mig
Jättevälkommen hit! Hoppas du kan hitta mycket tips och råd här! Kram!
Hej och välkommen hoppas du ska trivas.

Välkommen vännen!Det mänga som är nya här,som jag.Här nästan alla har upplevt liknande händelser mer eller mindre som du har varit med om.Hopas du ska trivas . Kram/ Melek.

Varmt välkommen Nicciz :)

välkommen hit .

Hej och välkommen! Jag är också ny här.
Känner igen det här med rädsla. Som barn var jag aldrig rädd för tanter och farbröder som bara jag kunde se, men i tonåren blev jag livrädd varje gång det hände saker. Jag tror rädslan försvinner när man skaffar sig kunskap.. Jag läser allt jag kan komma över och är inte ens mörkrädd längre.
Välkommen hit och hoppas du kommer trivas hos oss! 

Välkommen…..
Welcome!
Välkommen in i värmen :)