Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 693 ggr
drutten53
0

UNDRAN

Hej på er..nu har jag en undran..över en sak..det sägs både på mannen som talar med andar..och även på motel..sylvia browne

det sägs att alla som kommer till himelen blir cirka 30 år…men hur kommer det sig att både sylvia o james..säger att..tex..ser du har en man eller kvinna bakom dig..kan va din mormor eller morfar typ..dom har ditt barn tex..(ditt barn som du förlorade..)..det var här om dagen en kvinna som hade gått över..även hennes barn…james sa på sittningen att kvinnan hade sitt barn hos sig..barnet var väldigt liten när dom gick över..

sen sa även james att barn på andra sidan har svårt att vara stilla när någon vill ha kontakt härifrån..för en 30-åring kan väl vara still..han sa så här..barn far in o ut hela tiden..dom kommer in säger en sak sen går dom bort igen sen kommer dom tillbax igen..

sen var det en galning som hade kör rakt in på ett dagis med bil..många barn dog….mamman till ett barn fick kontakt med sin son…3-4 år var pojken…han sa..att han lekte med alla barnen som gick över samtidigt nu…

sen detta..min ängel gick över 27 år gammal…min ängel kommer då vara det hela tiden på andra sidan…klart att min mor som gick över känner igen ängeln..men hur kan min ängel känna igen sin mormor..om nu mormor blev 30 år där…för min ängel fanns ju inte då när min mor var 30 år..sen den dagen min ängels son går över…förhoppningsviss så lär han bli gammal här..hur ska då min ängel känna igen han då…visst mitt barnbarn kommer ju känna igen sin mor…för han har ju hennes bild på hur hon ser ut..och hon kommer ju aldrig bli gammal där…

detta har jag funderat på mycket…hoppas ni förstår hur jag tänker..kramisar

rosmarin90
0

Hej när man har en privatsittning och andarna visar sig gör de det så att du känner igen de. Så som de var innan de gick över alltså, man kan som medium även be de visa sig som de var innan de blev sjuka. Deras personlighet, saker runt omkring, familj, relation till dig som sitter osv.

Jag tror att man kan välja hur man ser ut på andra sidan. Välja ålder osv….Det är ju skillnad på deras liv däruppe och hur de visar sig via ett medium. de kan ju visa att de haft det jobbigt innan de gick över. Men det är inget de bär med sig däruppe. det finns ingen smärta, inget lidande där.

ljus Rose

BranDuir
0

Att man skulle bli ca 30 år är nog en ren fantasi….själen är evig och har ingen ålder…att sedan komtakterna med den sidan tar sig uttryck i bilder som anpassas för betraktaren är en annan sak….oftast tar sig bilderna uttryck så som den levande kommer i håg sin anhörige eller vän….men påfallande ofta friskare och mer välmående….

Jag har inte sett något av ovanstående program, men kan ju föreställa mig att de är producerade i USA, där det gärna skall framställas lite "puttinuttigt" och dollardragande…..

Begreppet "himlen" är ju ett kristet påfund…och alls inte överenstämmande med många andra  övertygelser….tänk annan värld eller annan dimension istället så får du ett annat perspektiv….

Så min uppfattning är : att åldersbestämma en själ på det sättet är rent och skär….bullshit….för att använda ammrikannska…*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Skogskraft
0

#2: WORD!

Animus aeternus est.

Celia
0

De är som 30 när det gäller funktionerna kanske :) Men visar sig som man minns dem. 80 åringar som 80 åringar, men tar sig fram som om de var 30 - och 3 åringar som 3 åringar, men vet mycket mer :) *filosoferar*

Kram, Cecilia

[Hellas]
0

#2 Skulle vilja kopiera det BranDuir säger i 2:an.

/Hellas

TantAlma
0

Jag tror de visar sig så man känner igen dem eller om det väljer då de själva tyckte att det såg bäst ut. För det har jag också hört.

Elisabeth-J
0

Dom kan också visa sig som dom själva vill. Jag ska berätta om en sån händelse. En vän till mig förlorade sin dotter för 3 år sen. Hon var då 17 år men var kort som en 12-åring och lite rund i kroppen. När hon dog så var det en djup sorg så jag sa ifrån, jag vägrade låta andevärlden komma till mig. En vän som hade cirklar sa till mig några gånger att komma ner till henne men jag sa ifrån för jag bara vägrade. Efter ett tag så gick jag dit bara för att det den gången bara skulle vara Meditation. Men vad tror ni händer? Jag hamnar i andevärlden och tjejen kommer fram till mig, jag såg inte då direkt att det var hon, men när hon sa: Tack för ängeln och stod mitt framför mig, då brast det för mig. Det var verkligen hon. När hon var sjuk kom hon i en dröm och ville köpa en ängel av mig och jag sa till henne: Men XXX inte behöver du köpa den, du får den av mig.

När hon nu kom fram så var hon lång och smal.

Jag ringde upp min vän och sa: Nu har jag träffat XXX
-Hur såg hon ut?
- Det var så konstigt för hon var lång och smal, så verkligen ut som en 17-åring.
-Tack! Då vet jag att det var henne du träffade.
Hon hade kommit till sin mamma och sagt: -Titta mamma nu är jag lång och smal som jag alltid ville vara.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

helenaK
0

underbart Elisabeth..

Nemi69
0

Åh vad gripande..och beklämmande på samma gång, med tanke på att man själv har en egen tonåring som alltid klagar på hur hon ser ut ( själv tkr jag då naturligtvis att hon är underbarast av underbar precis som hon är…), men fick en sån konstig känsla när jag läste om det du varit med om, Elisabeth.

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej o god kväll…jag fortsätter med min tråd har..så det inte blir så många….har i kväll vart uppe vid min ängels grav..tänt ljus tog lite foton…detta är taget 19.30…sätter ut ett med en minut imellan..ser ni dimman..det fanns ingen dimma i kväll..inget regn o ingen dis..klart var det…kram  kolla det andra..

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu komer det andra  togs kl 19.31  inget finns  på samma plats är det taget..som ni ser så är det samma sten som står vid vänstra hörnet…kram

Elisabeth-J
0

Går det inte att göra bilderna lite ljusare? Har svårt att se när dom är så mörka.

Elisabeth 

drutten53
0

du får ta in dom i photoshop eller kopiera dom så du kan förstora då

Elisabeth-J
0

#13 Jag gör det imorgon Glad

Elisabeth 

TantAlma
0

På inlägg #10 såg det ut som dimman  var en glad hoppande person (ande eftersom det var dimma)… inlägg 11 såg jag inte så mycket.

Alma

drutten53
0

hej tantalma..på bild 11 finns inget..det är en minut mellan bilderna…ville bara vissa hur mysigt det kan vara att ta foton..på en bild finns det saker..men minuten efter finns inget..fast det är på samma plats…kram..

RexPect
0

#3  Själen är säkerligen evig men quod erat demonstrandum….(men "upp till bevis..")

Jag väntar bara på det…Latin ifokus……