Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 938 ggr
Elisabeth-J
0

H-T-A-Upplevelser 29/11

Skriv gärna och berätta om era upplevelser efter kvällens healing Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bybo
0

Jag skickade…Fick några skumma bilder…En tiger, som hade ont i tassen, ser den i närbild och ser att han gjort sig illa eller en inflammation vid klon..och så får han hjälp…

Sen en tjej som äter cirtonskivor…*skratt*

Celia
0

Nämen bybo, du har hallicar ;)

Jag har sänt ikväll, min debut. Jag har skickat färger, kraft, kärlek - en del fick även kramar av någon anledning. Tror att ni behövde dem lite extra. När jag var klar satte jag mig och tog emot och måste säga tusen TACK alla som tänkte på mig. Det har kolsyrat i benen, krypit i ansiktet och halsen samt stuckit i min vänstra sida. Värmen flödar över här och jag känner mig mkt tillfreds. Hoppas att jag lyckades nå någon och tack!

Kram, Cecilia

Ninnurur
0

Själv tog jag ett bad med tända ljus runt mig för att ta emot. När jag lade mig i badet var jag verkligen helt anti, "vad ska det här vara bra för" attityd och allmänt less. Som jag har känt mig hela dagen, inte velat ett skit.

Helt plötsligt blev mina händer varma. När jag öppnar ögonen ser jag en dimma som sveper fram och tillbaka över vattenytan. Som om den lekte tafatt med sig själv! Efter en stund ville jag bara upp ur badet, ner och fortsätta med stickningen som jag inte orkat sett åt på flera dagar. Laga mat, göra vad som helst! En helt fantastisk upplevelse!

Tusen tack alla som gav mig energin och glädjen åter! Kyss

Tiia
0

Bybo,jag har den svarta pantern som avatar

du såg en tiger

jag har ont  i handflatan, några småsår 

tigern hade ont i tassen

jag har haft ont i magen,vet inte om det är magreflux,i alla fall magsyra

en tjej äter citronskivor,

sådär är det syrliga,man kan se så mysko ibland när man ger healing,men det gäller att tolka det också,det tycker jag är svårt

så,tänk positivt där,DU KAN och DU ÄR DUKTIG

Brokenfether
0

Jag blev varm och sen fick jag lite huvudvärk,men kände mig annars allmänt avslappnad. Tack alla som skickat…Glad

Bybo
0

#4 Aha…Så jag är inte helt nipprig alltså…*skratt* TACK

Celia
0

#6 - citronerna var säkert jag :)

Kram, Cecilia

Bybo
0

#6 Jasså, du brukar äta såna eller? krami

mumlinen
0

När jag sände blev jag varm i kroppen, sen pirra det i hela mig, Nu på morgonen känns det som om jag är full av energi , har en härlig känsla i kroppen , Tack

TantAlma
0

Mina händer blir varma, den här gången såg det ut som om färgerna jag ser strömma in i mot mitt hjärta. Andra gånger har det liksom varit till kron chackrat som jag sett det flöda. Färgerna jag ser är grönt lilarosa, vitt och turkost. Hade en känsla av huvudvärk också. som "Brokenfether" men den var inte kvar när jag sluta. Tack alla för healingen.

Celia
0

Fick problem under kvällen. Trodde jag var stängd men sen kom där en och började suga ut allt från mig. Satte bokstavligen en sug på min skalle och sög till max! Fick hjälp online med att stänga. Vet inte om jag vågar ge mer healing…

Ha en fin fredag alla!
Kram, Cecilia

Elisabeth-J
0

#11 Ibland händer det att man öppnas upp trots att man har stängt, men det är inte kul när man känner som du gjorde. Ta bara emot ett tag och skicka sen när du känner dig redo igen.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus