Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettlänkar
Läst 7829 ggr
Vibeka
0

GRATIS VIRUSPROGRAM!!!!!!

Om ni går in på denna länk   http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" /> 

och laddar ner virusprogrammet Avast Home adition så kommer ni vara skyddade till tänderna!Skrattande Jag har använt detta i 6 månader nu och detta är det BÄSTA virusprogrammet jag har haft!!! Det är gratis att ladda ner…om ni går ner på sidan kan ni välja att ladda ner det på svenska!!

Men ta bort det virusprogram som ni har i datorn INNAN ni laddar ner detta!!!

Jag kan nu gå in på Youtube med fler sidor som kan och innehåller virus för detta program varnar om det är på väg att laddas ner nåt som inte ska bo i datorn! och då kan man bara avbryta!!! så fiffigt!!

Lycka till! Carina

rosmarin90
0

Tack för tipset, jag har tagit bort Norton o använder Nod32 gratis just nu en månad. Men har funderat på hur jag ska göra sen.

Så nu blir det avast…

kram Rose

Vibeka
0

ja det är bättre än de båda jag har oxå haft dem ;)

Slit det med hälsan!

Kram Carina

Skogskraft
0

Bästa gratisantivirus jag använt, AVG:

http://free.grisoft.com/

Med brandväggar är det sämre, fanns många bra gratis men det var bara säljtrick, plötsligt slutade de uppdateras & fungera, man förväntades köpa eländet.

Zone Alarm finns ju, inte särskilt bra men bättre än den som följer med Windows XP.

rosmarin90
0

Kysshehe ja det ska jag, skyddad måste man ju va

shintaida
0

Jag använder mitt AVG med glädje!

Med Ljus // Shintaida

CarolineO
0

Jag håller med om Avast! Det är super!

Vibeka
0

#6 kul att nån fler har provat det!! Ja så nöjd har jag aldrig varit faktiskt! uppdateras hela tiden och funkar så bra! Flört

Tara
0

Jag tror inte man är 100% skyddad med gratisprogram men visst hjälper dom till att ta bort virus, ska man vara helt säker ska man nog ha ett som man betalar för. Jag hade en gratisversion men fick virus och måste tömma  datorn ett antal gånger, men sedan jag köpte ett virusprogram har jag inte haft några problem som tur är. Men man ska alltid vara försiktig med att öppna okända filer.

TantAlma
0

Jag har problem att ta bort mitt norton så jag kan byta.  så jag rensar datorn var 3dje månad och får en nu antivirus period. Det ska tydligen gå genom att få ett program som tar bort det. Men det har jag inte orkat leta efter.

auraman
0

hmm  det borde ju gå att rena datorn med lite vitt ljus och kärlek ??  :)   det tar ju bort energier i allafall  hahahaha

Elisabeth-J
0

#10 Hahahaha ja vi kanske ska hjälpa varandras datorer med healing också Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jimmy-Ottossn
0

jag har kört med avast sedan jag köpte min dator för ca ett år sedan, har ALDRIG varit några problem eller virus, så ett kanon bra program tycker jag!Glad

Morrhoppan
0

Jag har också Avast och har haft Norton innan, tycker nog bättre om avast, helt smärtfritt!

Celia
0

Panda Platinum heter mitt. Verkar fungera bra :)

Quinsey
0

#14 Jag har också det..har haft det i flera år och aldrig fått in något virus i min dator. Glad

Filosofie-Lisa
0

#14 och #15  /  Panda här med!  Får programmet gratis i 6 månader dessutom (tack för det, Expressen). 

Aldrig mer Norton 360 (buggar, slöar datorn, fryser, skyddade dåligt, ställer till oreda i filer när man avinstallerar det)  - och aldrig mer F-secure (slöar ner datorn ÄNNU mer och tar evigheter i sin uppdatering varje dag).

AVG och Avast har jag testat också och håller med, den är bra. Har också testat NOD32 (också bra men på tok för DYR) och flertalet fler. Ger dock Panda bäst betyg!

Jimmy-Ottossn
0

varje dag så uppdaterar sig avast hoss mig, idag ärdet andra dagen som skylten som kommer upp är röd, och står att det behövs uppdateras, jag ahr försökt två gånger nu men blir samma visa dagen efter igen! börjar bli orolig då virus inte är något roligt!!! någon som vet vad man ska göra??

Vibeka
0

Hej Jimmy!

Gå in i själva avast programmet från startknappen och uppdatera därifrån så kan du köra virusprogrammet manuellt oxå :)

Kram C

Jimmy-Ottossn
0

Tack Carina du är en ängel!

Nu verkar det funka som det ska igenSkrattande

Kram / Jimmy

Vibeka
0

Men såååå bra!! Skrattande tja en ängel med ett B framför kanske?! hahahah

Kram på dig!

Jimmy-Ottossn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hmm, tydligen hjälpte det inte, jag får upp denna skylt också som jag bifogar bild på här.

jag har försökt det dem hänvisar till med utan resultat..

Jimmy-Ottossn
0

Jag ändrade om allt som skyddade datorn så nu verkade det fungera, tror något blockerade det jag försökte installera förut.

Man skulle varit född som datatekniker! hehe

Helleh
0

#9 Jag har en vän som oxå hade problem att avinstallera Norton. Det var installerat när hon köpte datorn splitter ny, men vi har inte hittat avinstallationen på deras hemsida, där det tydligen ska finnas att ladda ner gratis. Men du kan ju alltid formatera om datorn,så försvinner ju Norton :)

Filosofie-Lisa
0

#23    Ring till Norton svenska support och be dom maila din vän en speciell avinstallations-länk som dom har.  Den länken tar bort rubbet som har med Norton att göra (alla undangömda filer etc). Att försöka ta bort allt kring Norton själv är ett pest-göra.

Men….se upp lite också!  Lägg in en systemåterställningspunkt före du gör avinstallationen. Det gjorde inte jag och efter den totala säkra avinstallationen funkade inte ett skit som det skulle. Tänk vad klok man blir av lite erfarenhet! Nu vet jag. Aldrig mer Norton.

camecat
0

Kan tipsa om en mycket bra brandvägg som är gratis och fått mycket bra i tester.

Använder den själv och har hittills inte haft några problem.

camecat
0

Hmm ..    Kan vara bra att skriva vilket prgram oxå ;)
Comodo
http://www.personalfirewall.comodo.com/

Morrhoppan
0

Har använt Avast i ca ett år nu och jag är nöjd med det. Lätt att ladda ner och framförallt gratis! Har dessutom fått bra betyg i Pc för alla (tror jag det var!)

rosmarin90
0

Jag har också börjat använda Avast och är jättenöjd. Hade Norton förut o det var sååå segt innan jag kom in på datorn. Norton kostar ju också så ett gratisprogram är toppen.

ljus Rose