Tröstäter...
Så sant så….Blev som sugen nu dårå…får väl leta i skafferiet efter blockchoklad eller nåt :-)
Strunta i tvättstugan! Kryp ner i sängen med en god bok och chokladkakan förstås/krya på dig

Jag har också en sån hemma, choklad är bra för själen, det sägs att det är konstaterat också 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Åhh, va sugen jag blev, men det var tomt på choklad i skafferiet
Krya på dig!

#3 Ja det är det och kan även vara ett "substitut" för nåt annat:-)sägs det.I alla fall vad gäller kvinnor…

Åååh Marabou mjökchoklad är absoluta favoriten! Inga nötter och andra grejer, bara reeen mjölkchoklad! MUMS! :)
Krya på dej!
Åh, choklad i alla dess former mums!
Chokladglöggen te. är himmelskt god :-).
Köp annars färsk ingefära, honung, mynta å kanske lite citron som du river skalet på.
Hacka å gör Te som du silar, kanonbra för snuvan o halsen.
Vill man "kalasa" till det hela så spetsas detta med Whiskey eller Konjak sedan sover man gott!
Just ja, mitt drömyrke som barn var att bli häxa /läkekvinna å bo i en stuga med jordtrampat golv (statsmänniska som jag är).

#7: Precis som igår dricker jag nu en kopp hett té med Explorer i 
#2: Har redan stånkande, flåsande & så slut att tvätten vägde bly, klarat av tvättstugan. Var därför jag belönade mig med fet chokladkaka 

#5 Men då bör man väl ändå välja den sk "rullen"! Center tex. Den känns ju mer passande än en rektangulär chokladkaka!

#9 Det bör man nog göra då,ja,hahahaha
Har idag stoppat i mig just en sådan ,men gott var det
Allting är möjligt
#9 Där sa du nåt som fick mig att tänka.. Tänka va bra/gott det skulle vara om de där rullarna var lite tjockare i omfånget…

#12 Javisst! De är lite snålt tilltagna…..;)

3 rutor

Jag har börjat älska mörk choklad, finns ju massor med härliga smaker. Chili testade vi idag faktiskt o det var häftigt , först smaken av den mörka chokladen o som eftersmak kryddstark chili. Till chokladen tar jag hemskt gärna ett litet glas konjak. Speciellt nu när det är ruggigt, mörkt o kallt..
Rose
Typiskt.. Nu blev jag ju hur sugen som helst på choklad :(
Jag som hållt mig i 1½ dag från att köpa eller äta choklad :(
Blev ju mer eller midnre beroende av choklad under sjukhusvistelsen i våras…
Choklad & en kopp kaffe, det är bland det godaste som finns :) Sen är det perfekt att kvickna till & få snabb energi på, som tex när man ska jaga de livsfarliga dammråttorna med huggtänder jag har boendes här *S*