Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 761 ggr
Skogskraft
0

Tröstäter...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Plågsamt asförkyld & tvättstugan, dessutom!

Sånt kräver tröst, se bifogat nytaget foto.

Bra för kroppen? Nä. Bra för själen? YES.

Bybo
0

Så sant så….Blev som sugen nu dårå…får väl leta i skafferiet efter blockchoklad eller nåt :-)

Tara
0

Strunta i tvättstugan!  Kryp ner i sängen med en god bok och  chokladkakan förstås/krya på dig

Elisabeth-J
0

Jag har också en sån hemma, choklad är bra för själen, det sägs att det är konstaterat också Cool

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

FiaH
0

Åhh, va sugen jag blev, men det var tomt på choklad i skafferietGråter Krya på dig!

EwaKristina
0

#3 Ja det är det och kan även vara ett "substitut" för nåt annat:-)sägs det.I alla fall vad gäller kvinnor…Flört

Nemi69
0

Åååh Marabou mjökchoklad är absoluta favoriten!  Inga nötter och andra grejer, bara reeen mjölkchoklad! MUMS! :)

Krya på dej!

[Hellas]
0

Åh, choklad i alla dess former mums!
Chokladglöggen te. är himmelskt god :-).

Köp annars färsk ingefära, honung, mynta å kanske lite citron som du river skalet på.
Hacka å gör Te som du silar, kanonbra för snuvan o halsen.
Vill man "kalasa" till det hela så spetsas detta med Whiskey eller Konjak sedan sover man gott!

Just ja, mitt drömyrke som barn var att bli häxa /läkekvinna å bo i en stuga med jordtrampat golv (statsmänniska som jag är).

Skogskraft
0

#7: Precis som igår dricker jag nu en kopp hett té med Explorer i Flört

#2: Har redan stånkande, flåsande & så slut att tvätten vägde bly, klarat av tvättstugan. Var därför jag belönade mig med fet chokladkaka Skrattande

Morsan1
0

#5 Men då bör man väl ändå välja den sk "rullen"! Center tex. Den känns ju mer passande än en rektangulär chokladkaka!

EwaKristina
0

#9 Det bör man nog göra då,ja,hahahaha

Doris
0

Har idag stoppat i mig just  en sådan ,men gott var det

Allting är möjligt

Bybo
0

#9 Där sa du nåt som fick mig att tänka.. Tänka va bra/gott det skulle vara om de där rullarna var lite tjockare i omfånget…

Morsan1
0

#12 Javisst! De är lite snålt tilltagna…..;)

Spiritus
0

3 rutorFlört

rosmarin90
0

Jag har börjat älska mörk choklad, finns ju massor med härliga smaker. Chili testade vi idag faktiskt o det var häftigt , först smaken av den mörka chokladen o som eftersmak kryddstark chili. Till chokladen tar jag hemskt gärna ett litet glas konjak. Speciellt nu när det är ruggigt, mörkt o kallt..

Räcka ut tunganRose

Helleh
0

Typiskt.. Nu blev jag ju hur sugen som helst på choklad :(

Jag som hållt mig i 1½ dag från att köpa eller äta choklad :(

Blev ju mer eller midnre beroende av choklad under sjukhusvistelsen i våras…

Choklad & en kopp kaffe, det är bland det godaste som finns :)  Sen är det perfekt att kvickna till & få snabb energi på, som tex när man ska jaga de livsfarliga dammråttorna med huggtänder jag har boendes här  *S*